piątek, 24 października 2014

Violetta 3 - Odcinek 161 - streszczenie

fot. Disney Channel

Violetta jest w trasie koncertowej. Wkrótce ona i jej zespół wystąpią przed hiszpańską publicznością w Barcelonie. Tymczasem Germán, który został w Buenos Aires, bardzo tęskni za córką i jest gotowy polecieć do Europy, żeby tylko ją zobaczyć. Ramallo uspokaja go. Violettę zżera ciekawość, gdy dowiaduje się o tajemniczym zachowaniu Leona. Jakby tego było mało, chłopak przyjął w swoim pokoju hotelowym inną dziewczynę! Violetta nie wytrzymuje i urządza mu scenę zazdrości. León uspokaja ją i mówi, że spotkał się z organizatorką festiwalu muzycznego, która zaprosiła ich zespół do udziału.
W Studio trwają przygotowania do przesłuchania dla nowych uczniów. Grono pedagogiczne zasila nowy profesor, Milton, który przyjeżdża z Brazylii. Szybko zaprzyjaźnia się z Beto i Pablo, w przeciwieństwie do Gregorio, z którym nie potrafi znaleźć wspólnego języka. Na castingu pojawia się chłopak o imieniu Clément. Jego marzeniem jest taniec i śpiew, ale ojciec nie podziela jego pasji i wbrew jego woli chce go zmusić do studiowania zarządzania.
Przyjaciele Violetty dedykują jej piosenkę z okazji urodzin i obiecują, że po powrocie do Argentyny zrobią jej niespodziankę. Z powodu Ludmiły i Fede, którzy umówili się na randkę, koncert jest zagrożony. Nat i Maxi za wszelką cenę próbują opóźnić rozpoczęcie występu. Violettę intrygują sekretne rozmowy telefoniczne Leona.
Producent podejmuje decyzję o zastąpieniu Ludmiły Violettą i oddaje jej finałową piosenkę. Kiedy Ludmiła pojawia się w teatrze, widzi jak Violetta wykonuje jej numer. Jest zła i szybko wdaje się w kłótnię z Natalią, czym doprowadza do małego wypadku. León spieszy na ratunek Violetcie. Po koncercie producent informuje zespół o zaproszeniu do telewizji, co spotyka się z niezadowoleniem, albowiem każde z nich planowało spędzić ostatni dzień na rozrywce. Grozi, że jeśli ją odrzucą, odeśle ich z powrotem do Buenos Aires.
Violetta i Francesca śledzą Leóna. Najpierw obserwują go jak kupuje kwiaty, aby później spotkać się z dziewczyną, która przyszła wcześniej do hotelu. León przyznaje Violetcie, że ją okłamał, ale zrobił to dlatego, żeby przygotować dla niej niespodziankę urodzinową – lot balonem.
Emisja 10 listopada 2014 godz. 16:00 i 20:00 na Disney Channel
Źródło: violetta.novela.pl
Olaa ♥

sobota, 4 października 2014

Zapraszam! + złe wieści ;c

 hej :) Znowu jestem ale mam bardzo złe wieści....




 No więc moja koleżanka nie zgodziła się na pisanie ze mną bloga ponieważ bardzo rzadko wchodzi na komputer. Osoby, które przegrały tamten nabór nie odpowiedziały. Nikt nie zgłosił się do naboru... Sytuacja jest tragiczna....
 W takim razie nic mi nie pozostało do wyboru, jak jedynie chwilowe zawieszenie bloga. Być może za... miesiąc znowu do Was wrócę, ale nic nie obiecuję. Wie, jak to wygląda- jak kolejne blogi z Pingera, usuwane po miesiącu istnienia, ale jednak sytuacja jest zupełnie inna.
 Po prostu nie dam sobie rady. Macie teraz doła? Trudno? Zrozumcie jedno- ja też mam szkołę, obowiązki i kółka zainteresować, nie mam czasu na dodatkowe 2/3 godziny gnicia przed komputerem. Dlaczego odeszła Ola i Agata? Z tych samych powodów. I na nich nie mieliście doła. Dlaczego ze mną ma być inaczej> jestem INNA? Nie taka jak Agata i Ola? jakoś inaczej piszę? Nie rozumiem....
 Mam blog. Inny. O świnkach morskich. Co sobie teraz pomyślicie? Pewno "na ten nie ma czasu a na tamten ma!?!?" więc się wytłumaczę:
na tamten blog poświęcam około 5 minut na post, na ten dwie godziny. O świnkach morskich po prostu WSZYSTKO WIEM i pozostaje mi to napisać, natomiast o Violetcie muszę się doszukiwać w czeluściach internetu drobnego skrawka informacji która pomoże mi w szukaniu dalszych informacji.
Poza tym, na tym blogu muszę się "meldować" codziennie, a tam mogę sobie napisać np. raz na tydzień.
Chyba widzicie, że JEST różnica. Zapraszam Was bardzo serdecznie na ten blog. Zaproście swoich znajomych, rozgłaszajcie, chcę, by moje wypociny czytało jak najwięcej osób, są tam zawarte bardzo dobre informacje oraz przydatne porady. Nie tylko dla posiadaczy lub tych, którzy niedługo mają być posiadaczami świnek morskich! Także dla ciekawskich! Wiele ciekawostek i obserwacji! Naprawdę serdecznie zapraszam!
http://swinkamorska-love.blogspot.com
 Czy nie mam wstydu? Czy mogę się reklamować podczas zawieszania jednego bloga i zapraszać na drugi? TAK ponieważ już widzicie, że JEST różnica! A do tego bloga wrócę! Na pewno wrócę, obiecuję Wam to!!!!


Kasia


http://swinkamorska-love.blogspot.com

piątek, 26 września 2014

Ważne

Echhh.... 

 Zrobię wszystko, by ten post brzmiał jak najlepiej, lecz jestem strasznie zła i rozczarowana, więc nie wiem, jak wyjdzie ;///


 No więc nikt nie zgłosił się do naboru. Naturalnie macie jeszcze dużo czasu lecz powolutku przestaję wierzyć w te pięć osób. A tak szczerze, to nie wierzę już by ktokolwiek się zgłosił... 
 Zostałam sama tak naprawdę ze wszystkim- to fakt. Oczywiście rozumiem Olę i Agatę, nie mogę ich zmuszać do zostania, szanuję ich odejście z bloga, szkołę oraz niechęć do pisania. Wszystko rozumiem i szanuję. Jednak mimo tego sama sobie nie poradzę. Ledwo dawałam sobie radę, gdy było nas 3, więc sama na pewno nie dam rady. Nie będę pisała teraz rzeczy typu "ale spróbuję na miesiąc i zobaczymy, co z tego wyjdzie". Nie spróbuję, bo nie dam rady i sprawa zamknięta. 
 Ale pozostaje jedna zasadnicza sprawa- co dalej!? Nie zostawię bloga na pastwę losu blokując tylko nazwę. Za dużo serca wkładałam ja (i dziewczyny) w swoje posty, by teraz to wszystko zostawić, lub w ogóle usunąć. Ale wiem też, że nie zostanę sama, a nikt nie chce jakoś mi pomóc (chodzi o nabór, broń Boże o Olę i Agatę!). No i teraz proste i logiczne pytanie- "i co?"
 Zastanawiam się nad moją koleżanką, lecz ona nie przepada za blogowaniem i istnieje duże ryzyko, że się nie zgodzi. Wiec zostaje mi tylko jedno wyjście- napisać do osób, które przegrały tamten nabór czy ciągle są zainteresowane. A jeśli nie...... o to będzie kłopot ;/
 Nie będę owijała w bawełnę- nie jestem tak dobra, by ogarnąć Twittera, Facebooka (obsady) Aska, poczty i jeszcze do tego bloga całkiem sama! (Aha, przy Asku trochę pomaga mi Ola- dziękuję :D). Być może jestem słaba, nie umiem się zorganizować, znaleźć sobie czasu itp. itd. ale.... kurczę, załóżcie blog i konta blogowe i spróbować je pisać całkiem sami. Zobaczymy, czy nie będziecie mieli dość po dwóch tygodniach ;/ Cóż, ja nie wytrzymałam nawet tyle- przyznaję się i przepraszam Was. Nie jestem blogger-ką roku...  Ale się staram. Staram się wszystko naprawić, ogarnąć i złożyć do kupy, abyście codziennie mogli czytać, nowe, ładnie napisane posty o najnowszych informacjach i podziwiać estetykę bloga. Ale tak się nie da, a przynajmniej samemu. 
 Ale pisanie sprawia, że piszę... Nie, wyszło masło maślane ;p Pisanie sprawia, że się na chwilkę uwalniam od ciężkiego dnia bieganiny i załatwiania przeróżnych spraw, relaksuję się i rozluźniam. I ja to kochałam, kocham i będę kochała. I nigdy, ani ze względu na czas ani na "samotność" z tego nie zrezygnuję. 
 Przez kilka dni nie spodziewajcie się nowych postów. Muszę wszystko na spokojnie przemyśleć, uspokoić się i zrelaksować- ale nie w sposób pisania postów tylko np. spotykaniu się ze znajomymi. Muszę odetchnąć, odpocząć, użyć głowy, myśleć i postawić jasno sprawę bloga..... 
 Ufffff.... Amen :PPP 






Kasia
L ☻ K

środa, 17 września 2014

NABÓR!!! WYGRA SZCZĘŚLIWA 4 :))

 HEJO!  
 Jestem dzisiaj pełna energii, a wszystko dlatego, że cały dzień nie mogłam się odczekać tej chwili- w końcu piszę pierwszego posta od kilku dni, i to tak miłego! Nie było mnie przez pewien czas, ponieważ pojechałam do Krakowa na wesele brata. A teraz... niespodzianka!

 NABÓR!!!!

 Tym razem jest troszkę inaczej niż było- nie wybiorę tylko jednego szczęśliwca! Ale o tym zaraz.



czwartek, 11 września 2014

Kolejna Polka w Violetta 3!

Od kilku miesięcy wiemy już o wizycie Justyny Bojczuk w Violetta 3. Kto by się spodziewał, że znów usłyszymy w fioletowym świecie o Polce, tylko innej. Kilka dni temu Samuel Nascimento znany wam jako Broduey dodała na instagrama pewne zdjęcie.

Na pierwsze oko nic w nim nie szokuje. Samuka i jakieś dwie dziewczyny, ale gdy przeczytamy opis zauważymy iż napisał on...
 "Dziś w Sevilli odwiedziny pięknego zestawu z Rumunii i Polski."


POLSKI???

Chwileczkę, przecież na zdjęciu nie znajduje się Justyna, a więc o co chodzi?
A o to chodzi, że na 99% będziemy mieć w serialu kolejną Polkę!

Kim ona jest?

Samuel pod tym postem oznaczył dwie dziewczyny gdy wchodzimy na profil jednej z nich widzimy... Wiktorie Gąsiewską, 14 letnia aktorkę. Zapewne kojarzycie ją z popularnego serialu rodzinka.pl gdzie odgrywała rolę, już byłej dziewczyny Kuby, Agaty. Do tego dziewczyna przebywa teraz w Sevilli...
Myślę, że sprawa jest prosta:
1. Wiktoria ma wspólne zdjęcie z Samuelem.
2. Przebywa teraz w Sevilli, gdzie obsada nagrywa końcowe odcinki.
3. Dziewczyna wspomniała nie jedno kilkakrotnie na swoim instagramie, że uczestniczy teraz w nagraniach.

Uwaga!
Sądzę, że już spokojnie możemy się zacząć cieszyć z kolejnej Polki w Violetta 3!!!

środa, 10 września 2014

Feliz Cumple Ruggero!

Uwaga, uwaga... to już dziś! Dziś świętujemy urodziny jednego z najbardziej popularnych i najprzystojniejszych reprezentantów Violettty.... Ruggera Pasquarelliego!
Myślę, że jest nie wiele V-Lovers, które nie lubię tego wspaniałego aktora, piosenkarza i tancerza.
W takim razie może pokażmy naszemu cudnemu Włochowi to jak go lubimy i napiszmy do niego co nieco. W tej sytuacji idealne będą życzenia urodzinowe!
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Oto podstawowe zwroty, które możecie napisać do Rugga:

Feliz cumpleaños Ruggero!- Wszystkiego najlepszego Ruggero! (wersja hiszpańska)
Buon compleanno Ruggero!- Wszystkiego najlepszego Ruggero! (wersja włoska)
Happy birthday idol! We love you and we always be with you!- Wszystkiego najlepszego idolu! Kochamy cię i zawsze będziemy przy tobie!

Dodatkowo Ruggero nie zapomniał o swoich fanach. Udostępnił kilka najciekawszych twittów od nich, w których znalazł się jeden od Polki. Dziewczyna wysłała mu filmik, w którym zamieściła własnoręczne prace.


Złożycie życzenia Ruggowi? 

sobota, 6 września 2014

Tini odwiedza Niemieckich fanów!!!

 Jak być może wiecie Martina postanowiła odwiedzić Niemieckich fanów oraz zaśpiewać dla nich na koncercie. Poniżej znajdziecie zdjęcia, filmiki oraz reakcje polskich fanów- zapraszam do czytania :)

Tini rozdaje autografy Niemieckim fanom