sobota, 27 lipca 2013

"Te amo Violetta" xD

Heeejka !
Z góry przepraszam, że wczoraj nie dodałam żadnego posta, a dziś dopiero tak późno dodaję, ale miałam nieplanowany wyjazd... (wiecie jak to jest we wakacje) ;p

 Jak zobaczyłam to zdjęcie, a właściwie to przeróbkę dwóch zdjęć, to pomyślałam, że dodam to na bloga ! 
Hahahah nie mogę z miny Leona ! xD
Za każdym razem jak zobaczę to zdjęcie to chce mi się śmiać ! ;D



PS. Jakby ktoś nie wiedział co to znaczy : "Te amo Violetta" - "Kocham cię Violetta."


Olaa ♥

3 komentarze:

  1. Hahahhah mnie to zdjęcie też rozbraja XD

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha podoba mi się ;)
    A i oczywiście ,że obserwuję bloga ( dzięki ,że obserwujesz mój)
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/ <--- zapraszam kolejne notki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**