piątek, 20 marca 2015

Nowa redaktorka!






Martina Stoessel









Witam! Mam na imię Marianna i od tej pory jestem redaktorką na blogu . Dostałam się tu dzięki naborowi , do którego wysłałam zgłoszenie. Jeżeli chcecie poznać mnie bliżej-zapraszam do rozwinięcia postu!



Kim jestem?
Może w skrócie się przedstawię . Nazywam się Marianna i w tym roku kończę 12 lat . Interesuję się muzyką oraz fotografią . Violettę oglądam od 1 sezonu. Z obsady najbardziej lubię Mercedes i Candelarię  ,a z serialu Leona i Ludmiłę. Bloguję już od dość dawna. Pierwszego bloga założyłam kilka lat temu,kiedy nie wiedziałam jeszcze dokładnie o co w tym chodzi. Teraz mam już dość duże doświadczenie w pisaniu postów. Mam nadzieję,że się polubimy!






O mojej działalności na blogu
No więc tak-powiem szczerze,posty nie będą się pojawiać codziennie.Mam swój blog ,obowiąki szkolne,domowe i dużo innych spraw na głowie. Myślę,że posty będą pojawiać się około 4 razy w tygodniu. Najczęściej będą informacyjne,czasami dodam też rozrywkowe. 29 marca jadę na ViolettaLive,więc kilka dni później dodam relacje.Będę też recenzować przedmioty z Violetty,których mam na prawdę sporo.Nie mam oprócz tego żadnych konkretnych postów w planach.


Teraz mniej więcej wiecie kim jestem,i czego możecie się ode mnie spodziewać.Mam nadzieję,że się polubimy!




Do kolejnego posta!

8 komentarzy:

  1. Szczerość, ambicja, serdeczność....
    .... Witaj :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego bloga, który również jest o Violecie! Codziennie można wygrać dedykt, są też różne teściki i ciekawostki! Zapraszam! violettowypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, fajnie, witam.
    ALE! Posty miały pojawiać się ok. 4 razy w tygodniu, tym czasem nie dodałaś jeszcze ani jednego posta (oprócz tego). Zdecyduj się czy aby na pewno chcesz pisac na tym blogu, bo robisz tylko nadzieję czytelnikom, a potem nic.. Postów nie ma..
    Ps. Nie mam zamiaru Cię obrażać czy coś, tylko chce wiedzieć jak sprawa wygląda naprawdę. :) /Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem przepraszam.Miałam częste wyjazdy,problemy ze zdrowiem,kila innych problemów,a teraz jeszcze święta.Rzeczywiście źle zaczęłam,i bardzo wam za to przepraszam.Od teraz posty będą regularnie,tak jak pisałam,przepraszam jeszcze raz.

      Usuń
    2. W takim razie czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
    3. Yhym.. Właśnie widzę jak posty są regularnie.. Nie oszukujmy się, blog już nigdy nie będzie normalnie funkcjonował. Przykro mi, że ciągle były jakieś nowe redaktorki, a żadna z nich nie bierze tego na poważnie. Wszystkie obiecują, a żadna nic nie dodaje. No cóż.. wielka szkoda :(

      Usuń
    4. Własnie widać..... No ćoż. Nie ma możliwości abym ja i Ola wróciła na bloga....

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**