środa, 27 sierpnia 2014

#ALSIceBucketChallenge, czyli kolejne mokre głowy

 Akcja ta stała się bardzo popularna i dotarła do takich osób jak Barack Obama, Shakira, Justin Bieber, Martina Stoessel, Laura Marano, Leo Messi... Na pewno wszystkie te osoby coś Wam mówią, ale czy jedna jest dla was szczególnie ważna? Chodzi oczywiście o Martine Stoessel, ale także Lucie Gil. Obie te panny (lub jeszcze ktoś, kogo się nie doszukałam) postanowiły wziąć udział w akcji i... Na to musicie chwilkę poczekać ;D



 #O co chodzi 
  #ALSIceBucketChallenge (czyli inaczej SPLASH) to akcja zorganizowana przez fundację zajmującą się pomaganiem chorym na stwardnienie zanikowe boczne. Jedna osoba oblewa się lodowatą wodą, po czym nominuje kolejne osoby. Jest to zabawa w którą angażują się gwiazdy- piłkarze (m. in. Leo Messi, Cristiano Ronaldo a także mniej znani koszykarze i siatkarze), a także aktorzy, pioserkarki/arze, ba!- nawet sam prezydent Stanów Zjednoczonych Barack Obama. Niestety nie zobaczyliśmy, jak oblewa się wodą. Dlaczego? Ponieważ jeśli ktoś odmówi (jak Obama) lub nie udostępni filmiku w ciągu 24 godzin wpłaca pieniądze na konto fundacji. Niektórzy jednak wspierają fundację, a mimo to oblewają się wodą dla zabawy. 


#Reakcje
 Może piszę to troszkę niepotrzebnie, jednakże postanowiłam podzielić się z Wami reakcjami, z jakimi się spotkałam. Otóż niektórzy twierdzą, że to wspaniała zabawa, a także bardzo szczytny cel i akcja jest jak najbardziej potrzebna. Niestety- są też tacy, którzy tylko się śmieją, mówiąc, że można było wymyślić dużo bardziej "normalny" sposób na zarobienie pieniędzy, a takie ochlapywanie się wodą "tylko wyda kolejne choroby, zamiast leczyć stwardnienie zanikowe boczne, takie, jak zapalenie płuc".  Moja internetowa koleżanka, z którą często dzielę się pomysłami na posty powiedziała, że chętnie udostępni mi pewną rozmowę, którą przeprowadziła z jakimś chłopakiem, odnośnie właśnie SPLASHA (BARDZO JEJ DZIĘKUJE I WCIĄŻ NIE MOGĘ UWIERZYĆ W DZIWACZNY ZBIEG OKOLICZNOŚCI ;)). A więc zamieszczam to, co ludzie myślą- rozmowa odnośnie akcji :D (fragment ;d)
Ona-  nie ustabilizuję się, dopóki nie stwierdzę, że w pełni popierasz ALSIceBucket... i tak dalej. Jest to bardzo potrzebna akcja. 
On- chyba żarty sobie ze mnie robisz, uważam bowiem, iż to najdziwniejsza akcja o jakiej świat słyszał.  
 Reakcja chłopaka jest o tyle dziwna, że z całej rozmowy wynikało, iż pochwalał on akcję, na tych samych zasadach, w której trzeba było... wypić całe zimne piwo, pijąc bez przerw! Więc nie rozumiem: która akcja była głupsza? ;)



#W telewizji
 Już podpisywałam post, gdy niechcący wyłączyłam Bloggera (chciałam przejść na inną stronę i niechcący nacisnęłam "zamknij kartę". Stwierdziłam, że tego posta mogę dodać w każdej chwili i zaczęłam szukać pomysłów na następną notkę. Jako, że nie znalazłam nic interesującego na Twitterze, (oprócz kawałów mojej koleżanki w stylu "jak się śmieją łyżki? Łychychychychy ;p), Instagramie ani Facebooku weszłam na Youtube. A tam... Też nie było nic ciekawego ;ppp Z nudów i zdenerwowania (moje myśli- "Nie mam nic na post co ja mam dodać!?!?!" ;D) zapomniałam dodać tą notkę. Wyłączyłam komputer i włączyłam telewizor. Przewijałam kanały aż znalazłam się na Dami a tam... Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam to, co zobaczyłam ;pp :




#Filmiki
 No i wreszcie to, co tak lubicie i na pewno na to czekaliście- filmiki. Oto Martina Stoessel oblewająca się wodą ;) :

 <iframe src="//instagram.com/p/r-r1uBhDxn/embed/" width="612" height="710" frameborder="0" scrolling="no" allowtransparency="true"></iframe>


Oraz Lucia Gil: 

<iframe src="//instagram.com/p/r-r1uBhDxn/embed/" width="612" height="710" frameborder="0" scrolling="no" allowtransparency="true"></iframe>


 Jak Wam się podobało? Na koniec życzę Wam, abyście nie musieli robić tego, co Tini i Lucia ;PP 




L ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**