poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Znowu jestem!

 Wiem co sobie teraz pomyślicie- "czy ta dziewczyna jest normalna!?" albo "pojawia się i znika!" ale oto znowu się pojawiam, i myślę, że to się nie zmieni! Niedawno napisałam do Oli, że rezygnuję z pisania bloga, ale po tym, jak dowiedziałam się, że zarówno Ola jak i Agata odeszły stwierdziłam, że blog nie może być usunięty. Ale wszystko po kolei ;)





 Nigdy nie mogłam się z niczym wyrobić, więc niedawno odeszłam z bloga. Jednak codziennie na niego wchodziłam i zastanawiałam się "dlaczego wciąż nie ma postów!?". Zagadka została rozwiązana, kiedy Ola napisała, że nie wyrabia z blogiem i chyba zrobi sobie przerwę a niedługo potem Agata (M okito) wysłała wiadomość na Twitterze następującej treści: "odeszłam". Od razu stanęła mi przed oczami wizja usunięcia bloga, więc napisałam do Oli E-mail z prośbą, bym mogła znów pisać posty. Ku mojej uciesze Ola się zgodziła. Nie jest wykluczone, że będę pisała razem z Agatą, ponieważ z tego co wiem ona także zastanawia się nad powrotem. Tak więc- blog znów funkcjonuje!



 Jednakże nie wyobrażam sobie, że gdyby Agata jednak nie zdecydowała się na powrót miałabym prowadzić bloga sama, ponieważ w tym roku zamierzam naprawdę porządnie wziąć się za naukę. Tak więc jeśli Agata się nie zgodzi, zorganizuje nabór. Jeśli natomiast M okito dołączy nabór również nie jest wykluczony. Będziemy starały się, aby blog był jak najlepszy i jeszcze bardziej znany niż teraz. Być może wprowadzimy też jakieś zmiany wyglądu, ale nad tym się zastanowimy ;) Poza tym, wypadałoby zapytać Oli, która w końcu jest założycielką. A jeśli chodzi o konkursy- myślę, że już nie będzie takich, z nagrodami rzeczowymi, lub będą bardzo rzadko. Dlaczego?- jest z nimi dużo kłopotu, poza tym często (jak i teraz) występuje ciągnący się spam pytań pt. "KIEDY DOJDZIE MOJA NAGRODA!?".

 


 Jednym słowem- zachodzą spore zmiany. 

L ♥

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale!Ten blog nie może się skończyć.To by było bardzo przygnębiające.Czekam na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**