sobota, 19 lipca 2014

Posłuchajmy piosenek z Violetta3!

Niedawno pisałam o kolejnej płycie z przebojami Violetty (Violetta3- nowa płyta), tym razem z trzeciego sezonu. Dziś album trafił na półki w Argentynie, oczywiście fani postanowili podzielić się hitami z V-Lovers z innych krajów). Posłuchajmy, więc piosenek z Violetta3:

En Gira

(Pełna wersja)



Amor en el aire


Supercreativa


Encender nuestra luz


Ser Quien Soy



Quiero



Rescata mi corazon



Aprendi a decir adios



Descubri



Queen of the dance floor



Underneath it all




A mi lado



Friends till the end



Jak ściągnąć muzykę na komputer?

Przed tym jak wytłumaczę jak można ściągnąć piosenki, chcę byście mnie wysłuchali. 
Oczywiście każdy z nas jest fanem serialu i zapewne uwielbia utwory z Violetty, lecz ktoś przez to cierpi.
Kto cierpi?
Obsada, producenci, sklepy sprzedające płytę... i wielu innych.
Trzeba pamiętać, że album jest sprzedawany, a pieniądze za niego dostają właśnie te wszystkie osoby.
Ściągając piosenki za darmo kradniemy to nad czym oni bardzo ciężko pracowali. Jeżeli już chcecie mieć je to chociaż, gdy tylko płyta dotrze do Polski kupcie ją. Nie tylko dla mienia piosenek, lecz po to by zapłacić za to co wcześniej wzięliście za darmo. Dzięki temu, będziecie pewni, że wszystko zrobiliście legalnie i nikt przez was nie ucierpiał.

Przejdźmy już do tego jak ściągnąć piosenki?

Według mnie najprostszym sposobem jest konwertor YouTuba. Oto krótka instrukcja:
1. Wejdźcie na stronę youtube.com
2. Wybierzcie dany filmik
3. Skopiujcie link
4. Wejźcie na stronę youtube-mp3.org
5. Wklejcie link do okienka
6. Kliknijcie "konwertuj wideo"
7. Kliknij "pobierz"
I tak oto w zaledwie siedmiu krokach możemy ściągnąć sobie piosenkę.

Będziecie ściągali piosenki? Który utwór najbardziej wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. Zamiast piosenki ,,Supercreativa" jest drugi raz ,,Amore en al aire" :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Leon śpiewa swoją piosenkę mam wrażenie że idą święta... xD Moim zdaniem piosenka Diego nie pasuje do niego ale i tak go kochaam <3 Najlepsza jest en gira a reszta to mi się średnio podoba tak szczerze liczyłam na coś lepszego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się też najbardziej podoba eni gira i rescata mi corazon

      Usuń
  3. Uważam że najlepsza piosenka to ,,En Gira". Świetny post. Kiedy będą następne lekcje hiszpańskiego? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi to ściąganie nie działa nieważne co wpisze pisze mi nieprawidłowy URL

    OdpowiedzUsuń
  5. A już nic udało mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**