środa, 16 lipca 2014

Lodovica została ciocią!!

 Wróciłam już parę dni temu ale nie miałam czasu na napisanie posta. teraz jestem daleko w tyle i nie napisałam o wielu sprawach, czego teraz nie będę robiła, bo są w większości nieaktualne. Jest jednak jedna sprawa, o której chcę Was powiadomić.  Zapraszam do dalszej części posta :)



 Na pewno każdy z Was chce się dowiedzieć szczegółów, bo słowa "Lodovica została ciocią" to za mało. Otóż Lodo napisała na swoim Twitterze "mogę powiedzieć?... Mogę?... JESTEM CIOCIĄ!!!!!!!!".

posso dirlo?...posso?? ...SONO ZIA!!!!!!!!

Wielu z Was nawet nie miało pojęcia, że Lodovica ma siostrę, prawda? Wypadałoby więc troszkę o niej powiedzieć.
 Ilaria Comello to starsza siostra Lodo. Niestety nie wiemy, ile ma lat, ponieważ dziewczyna nie podała takich informacji. Wiemy o niej jeszcze tylko, że mieszka we Włoszech. Informacji jest mało, ale przecież to zwyczajna dziewczyna ;) mogę powiedzieć jeszcze tylko o Tweetach.
 Ilaria ma Twitter pod nazwą IlariagComello. KLIK. Tweety mówią głównie o jej siostrze, która rzeczywiście jest powodem do dumy. Na stronie favstar możemy przeczytać jej "Best Tweets" ;)


 Te z pierwszego Screena są zrozumiałe z drugiego troszkę mniej, więc przetłumaczę wszystkie ;)

Lodovica we Włoszech... ♥ http://t.co/7xDSxH4ls

Cześć Twitter!!! ♥ 

Cześć!!! ♥ 

@IlariagComello & @LodoComello  http://t.co/5b4lmkZyPq

Znalezione zdjęcie!!! @LodoComello http://t.co/R5DUL0yVLN (świetne, nieprawdaż? ;p)

Buononotte ♥ (nie mam pojęcia co to znaczy ;d) 

 Ale dość już o Ilarii bo więcej powiedzieć się nie da. Niedawno urodziła ona dziecko, a to wiąże się z tym, że Lodovica została ciocią. Przydałoby się wysłać jakieś gratulacje, prawda? :) Możecie pisać po angielsku, bo Lodo na pewno zrozumie.

Congratulations Lodo!!! Lodovica- aunt.... ;) :P ♥ 

W tłumaczeniu: Gratulacje Lodo!!! Lodovica- ciocia... ;) :P ♥ 

Trochę krótkie i bez sensu ale zaraz będą błędy, bo pisze na szybko i z głowy, nie sprawdzając słów. jeśli znajdziecie błędy w angielskich słowach to mówcie, nie tylko w tym poście.



  Co myślicie? A może mamy tu już jakieś ciocie? Wcale nie trzeba być dorosłym, na przykład ja już mam siostrzeńca :D  

 L ♥



1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**