środa, 16 lipca 2014

Violetta3 - Nowa płyta

Wszyscy dobrze wiemy, że muzyka to jeden z najważniejszych elementów serialu. A każdemu sezonowi towarzyszy płyta. W pierwszym sezonie zwała się po prostu "Violetta", a w drugim sezonie wzięła swą nazwę od głównej piosenki "Hoy Somos Mas". W trzecim sezonie nastąpi jeszcze coś innego. Album swą nazwę weźmie z fragmentu "En Gira", który brzmi "Gira Mi Cancion", co znaczy "Obraca się moja piosenka".

W całym repertuarze znajdziemy 13 piosenek:
En Gira- W Trasie
Amor En El Aire- Miłość W Powietrzu
Supercreativa- Superkreatywna
Encender Nuestra Luz- Rozpalać Nasze Światło
Ser Quien Soy- Jestem Kim Jestem
Quiero- Chcę
Rescata Mi Corazon- Uratuj Moje Serce
Aprendi A Decir Adios- Nauczyłam Się Mówić Żegnaj
Descubri- Odkryłem/am
Queen Of  The Dance Floor- Królowa Parkietu
Underneath It All- Pod Tym Wszystkim
A Mi Lado- Przy Moim Boku
Friends Till The End- Przyjaciele Do Końca

Teraz zostaje tylko pytanie, która należy do kogo? Niektóre wiemy, a przy innych będziemy musieli sie domyślać.
En Gira- tu mamy pewność, że jest to piosenka grupowa ( więcej informacji).

Amor En El Aire- nie wiem czemu, ale mam takie przeczucie, że będzie to piosenka śpiewana przez chłopaka, ewentualnie duet. I miło mi wam oznajmić, że nie myliłam się. Ową piosenkę zaśpiewa Leon (pewnie domyślacie się o kim).

Supercreativa- tutaj pierwsza myśl to... kolejna samolubna piosenka Ludmiły, a jednak! Zaskoczę was, ponieważ jest to piosenka Violetty!

Encender Nuestra Luz- owa piosenka będzie o przyjaźni. Przyjaźni pomiędzy pięcioma dziewczynami Cami, Fran, Naty, Lu i Vilu.

Ser Quien Soy- i znów źle myślałam. Nie wiem jak wy, ale ja byłam pewna, że będzie to piosenka w wykonaniu Violetty, a to jednak Diego!

Quiero- Ludmiła na pewno zaśpiewa to powalająco.

Rescata Mi Corazon- ach... oczywiście to piosenka o miłości. Miłości Fedemiły, o której śpiewa Federico.

Aprendi A Decir Adios- niestety to piosenka Francesci. Dlaczego niestety? Ponieważ tytuł mówi, że Fran będzie musiała powiedzieć żegnaj, bądź żegnajcie, więc albo pożegna się z wszystkimi (mniej prawdopodobne), albo ze swoją miłością Marco.

Descubri- bez zaskoczenia witamy kolejną piosenkę Violetty.

Queen Of The Dance Floor- i tutaj was zaskoczę! Queen znaczy królowa, dlatego wnioskujemy, że zaśpiewa to dziewczyna (moja myśl Ludmiła), a jednak nie! Nie tylko, że ten utwór wykona chłopak co grono chłopców: Leon, Maxi, Fede, Andres i Broduey! Dziwne...

Underneath It All- kolejna piosenka naszej Vilu, tym razem po angielsku.

A Mi Lado- szczerze, to byłam pewna, że to piosenka miłosna. I znów się pomyliłam. Nie chcę powiedzieć rozczarowałam, bo bardzo się cieszę, że owy utwór jest znów o przyjaźni! Tym razem jednak zobaczymy mniejsze grono, albowiem jedynie Camilę, Francescę i Violettę.

Friends Till To The End- w każdym sezonie mieliśmy piosenkę tzw końcową. W pierwszym "Ser Major" w drugim "No Puede Terminar", a teraz właśnie Friends Till To The End, oczywiście zgodnie z tradycją jest ona grupowa.

Kiedy płyta zawita na półki w Argentynie i Polsce?

Krążek zawita na argentyńskich półkach już za dwa dni czyli 18 lipca 2014 r. Najprawdopodobniej niedługo po tym na YouTube powinny pojawić się piosenki z płyty. Niestety data  pojawienia się albumu w Polsce jest jeszcze nieznana, ale skoro w Argentynie pojawia się 10 dni przed premierą trzeciego sezonu, to czemu nie miało by być tak i u nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**