wtorek, 15 lipca 2014

Violetta3 - piosenka "En Gira"

(Temat jest już dość stary, ale nie miałam kiedy o tym napisać, a nikt inny się tym nie zajął ;P)


En Gira [tłum.: W Trasie] - taki jest tytuł pierwszej piosenki do Violetta3.
Jak na razie nie możemy usłyszeć całej piosenki, a jedynie jej fragment, który trwa półtorej minuty.


Tekst:
Gira el mundo 
Gira quien lo puede parar 
Un avión cada día 
Y viajar 
Y viajar
Giran las estrellas 
Ya lo puedo sentir 
Rayos y centellas 
Todos quieren venir 

Oh oh oh oh oh
Es la adrenalina del show
Oh oh oh oh oh 

Gira el mundo 
Gira esta es otra ciudad
Ya ves que los suenos 
Se hacen realidad
Todo es diferente 
Te quiero conocer
Vivir el presente
Querer es poder 

Oh oh oh oh oh
Es la adrenalina del show
Oh oh oh oh oh

Gira mi canción 
En tu dirección 
Somos en reflejo 
En el espejo 
De tu corazón

Gira mi canción 
En tu dirección
Somos en reflejo
En el espejo
De tu amor

Oh oh oh oh

Tłumaczenie:
Obraca się świat 
Nikt nie może go zatrzymać
Samolot każdego dnia 
I podróżować 
I podróżować 
Obracają się gwiazdy 
I już mogę to poczuć 
Płomienie i iskry 
Wszyscy chcą przyjść 

Oh oh oh oh oh
To jest adrenalina podczas show 
Oh oh oh oh oh 

Obraca się świat 
To jest już inne miasto 
Już widzisz, że
Marzenia się spełniają 
Wszystko jest inne 
Ciebie chcę poznać
Zysie w teraźniejszości 
Chcieć to móc 

Oh oh oh oh oh 
To jest adrenalina podczas show
Oh oh oh oh oh

Obraca się moja piosenka 
W twoim kierunku 
Jesteśmy lustrzanym odbiciem 
Twojego serca 

Obraca się moja piosenka 
W twoim kierunku 
Jesteśmy lustrzanym odbiciem 
Twojej miłości

Oh oh oh oh


Jak Wam się podoba piosenka? Bo mi od razu wpadła w ucho ;)

Olaa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**