środa, 17 września 2014

NABÓR!!! WYGRA SZCZĘŚLIWA 4 :))

 HEJO!  
 Jestem dzisiaj pełna energii, a wszystko dlatego, że cały dzień nie mogłam się odczekać tej chwili- w końcu piszę pierwszego posta od kilku dni, i to tak miłego! Nie było mnie przez pewien czas, ponieważ pojechałam do Krakowa na wesele brata. A teraz... niespodzianka!

 NABÓR!!!!

 Tym razem jest troszkę inaczej niż było- nie wybiorę tylko jednego szczęśliwca! Ale o tym zaraz.




 Mam nadzieję, że mogę go sobie zrobić tak "sama" bez porozumienia z Olą. jeśli to jakiś kłopot, Ola może do mnie napisać.

WAŻNE!!!!
PRZECZYTAJ!!!
 Ale przejdźmy do NIESPODZIANKI.  Z racji tego, że Agata prawdopodobnie zrezygnuje (;c) a posty są bardzo rzadkie, postanowiłam, że zorganizuję nabór. Ale kolejna JEDNA redaktorka mogłaby odejść po tygodniu lub prawie w ogóle nie pisać postów, a ja nie mam zamiaru ryzykować tym,  że za miesiąc będzie kolejny nabór. Właśnie dlatego z waszych zgłoszeń wybiorę aż 5 zgłoszeń. Wszystkie zwyciężczynie/zwycięzcy zostaną przyjęci na okres próbny, który będzie trwał tydzień. Po tygodnie jedna lub w najgorszym przypadku dwie osoby odejdą. Ale to nie koniec- po pewnym czasie (około 2 miesięcy po okresie próbnym lub dłużej) zostaną wybrane osoby, które zostaną administratorkami (będą  mieli takie same możliwości jak Ola, Agata czy ja). jednak nie obiecuję, że będzie to po okresie 2/3 miesięcy- być może znacznie dłużej. Muszę nabrać pełnego zaufania do danej osoby i być może porozumieć się z Agatą (w zależności od tego czy odejdzie czy nie).

 


  Jakie warunki musicie spełniać:
-ukończone minimum 11 lat
-codzienne pisanie postów (ale ja też jestem człowiekiem i zrozumiem, że czasami coś wypadnie lub nie ma tematu na post, więc nie ma obaw)
-posiadanie konta na Twitterze lub Facebooku (UWAGA!!! chodzi tylko o to, by czytać wpisy obsady, więc można po prostu wpisywać sobie w Google np. "Martina Stoessel Twitter" i też szukać).
-posiadanie jakiegokolwiek konta, bym mogła do Was czasem pisać (poczta w zupełności wystarczy)
-poprawne pisanie (bez tzw. "byków")
 I to chyba tyle warunków, oczywiście im lepsze zgłoszenie, tym większe szanse.

UWAGA! NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK OSZUKIWANIE MNIE W ZGŁOSZENIU! NIE WOLNO PISAĆ NP. "MAM 14 LAT" JEŚLI MA SIĘ NP. 10! MAM WYSTARCZAJĄCO DUŻO ZNAJOMOŚCI W INTERNECIE, BY ZNALEŹĆ KANCIARZY, PRAWDA ZAWSZE WYJDZIE NA JAW WIĘC NIE KŁAMCIE!! PISZCIE PRAWDZIWE DANE, I TAK MACIE WIELKIE SZANSE WYGRAĆ!!!



 CO PISAĆ W ZGŁOSZENIU? 
TEMAT- NABÓR
1. Imię, nazwisko, wiek 
2. Czy masz jakiegoś innego bloga? Jeśli tak- podaj linka
3. Jak często możesz pisać posty?
4. Jakie znasz języki?
 5. Skąd czerpiesz wszystkie informacje?
6. Dlaczego chcesz pisać bloga, i dlaczego akurat TEN blog?
7. Za co lubisz serial "Violetta' i czy oglądasz go od początku?
+8. Tutaj możesz dodać inne informacje, którymi chcesz się pochwalić a nie znalazłeś ich w powyższych punktach.

Od którego będzie zaczynał się okres próbny- wyślę w e-mailu razem z informacją o "wygraniu"
Zgłoszenia wysyłacie na e-mail wszystkoovioletta@gmail.com
Zgłoszenia możecie wysyłać do 15 października a wyniki poznacie około tydzień później. 

Dla przypomnienia: 
-w temacie zgłoszenia wpiszcie nabór
-zgłoszenia wysyłajcie na e-mail wszystkoovioletta@gmail.com
-wybiorę 5 osób, a po tygodniu okresu próbnego zostanie tylko 4/3
-po kilku miesiącach wybiorę ADMINISTRATORKI
-datę rozpoczęcia okresu próbnego wyślę razem z informacją o wygraniu
-NIE MA OSZUKIWANIA!!!!!!


POWODZENIA!!!!!

L ☻ K
(znowu zmieniłam podpis ;p Teraz ciasteczkowa to będzie L ☻ K :)

L ☻ K 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**