poniedziałek, 26 stycznia 2015

Co się stanie z blogiem- to już pewne....

 Przede wszystkim dziękuję tym, którzy wychwalają bloga i proszą, abym go nie usuwała! 

 Wyjaśnijmy coś sobie- nie miałam zamiaru go usuwać! Chciałam go tylko zawiesić... tymczasowo. 

 Jednak ostatnio odezwała się do mnie Dominika.... I wygląda na to, iż.... 

 Zapraszam do posta! :-) 


 Kolejna rzecz do wyjaśnienia... Nie odchodzę dlatego, że blog mi się znudził. Podjęłam taką decyzję, gdyż zostałam sama, nie wyrabiam. Miałam nawet zamiar dołączyć do innego bloga... Jednak teraz mówię to z czystym sumieniem, albowiem Dominika (w przeciwieństwie do Michała, który uparcie milczy) napisała do mnie, że nie ma internetu (pisała od kuzynki) i nie może aktualnie pisać postów. Jednak wszystko wskazuje na to, że gdy tylko włączą jej internet, dalej będzie pisała!
 Co to oznacza? Blog będzie funkcjonował dalej, i to normalnie! Mimo, iż prawdopodobnie beze mnie, to codziennie będziecie mogli tu wejść i przeczytać nowy post!
 Co do Domi, nie mam pewności, czy sobie poradzi ze względu na jej wiek (nikogo nie chcę urazić!). Poza tym znam ją bardzo krótko. jednak wydaje mi się, iż wypełni to zadanie odpowiedzialnie i świadoma wszystkiego przekazuję jej ten blog!

 I proszę się nie dołować, proszę się cieszyć!! ;) 


kasia! :) 

7 komentarzy:

  1. Super cieszę się że nie zawieszasz bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciebie i tak nic nie zastąpi kasiu!
    Słuchaj!
    Jesteś wspaniała. Jeśli odejdziesz, blog nie będzie już TYM blogiem. Proszę, proszę, kto jest ze mną? Proszę, ludzie, komentujcie tu w takim samym celu- niech nasza Kasia nie odchodzi!
    Kasiu, prosimy! Proszę w imieniu nie tylko 5 koleżanek ale także zapewne pozostałych czytelników! - nie odchodź!
    Proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteście wspaniali, kofam was misiaki ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
      "Mimo, iż PRAWDOPODOBNIE beze mnie (..)" - tak? Wiec jeszcze nie podjęłam ostatecznej decyzji!
      Myślę, że podejmę ją po 13 lutego. Wtedy będę wiedziała... COŚ! Coś będę wiedziała, i wtedy napiszę.
      7 lutego- mam urodziny, więc do tego czasu NA PEWNO nic ie napiszę. Potem może dodam jakiś mini post informujący dokładnie o WSZYSTKIM ;)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**