poniedziałek, 12 stycznia 2015

Rodrigo prowadzi warsztaty taneczne

Wiemy co po zakończeniu fioletowej telenoweli robią aktorzy pierwszoplanowi. Niektórzy wyjeżdżają w rodzinne strony, inni zostają w Argentynie (oczywiście niektórzy tam mieszkają). Wszyscy jednak postanowili dalej iść naprzód! Czy ma to też związek z innym pokoleniem? TAK! Rodrigo Pedreira np.- zaczął prowadzić warsztaty taneczne! Zapraszam do posta :)



 Co ciekawe Rodrigo wcale nie prowadzi warsztatów w Argentynie. Już niedługo zabawi we Francji (dokładniej w Marsylii) i to tam w studiu Ballet nauczy fanów "Violettowo tańczyć".
 nie zauważyłam, aby aktor się wypowiedział. Podaje jedynie dalej niektóre Tweety. Być może po prostu jeszcze nie chce o tym mówić, albo ma zakaz póki w Argentynie puszczają Violette.... Takich absurdalnych powodów jest wiele, jednak nie mogę doszukać się ani jednego mocnego faktu, który by powiedział jasno, dlaczego Rodrigo się nie wypowiada na ten temat. 



 Jeśli akurat wtedy wybieracie się na wycieczkę bądź.. no, jeśli chcielibyście pójść na warsztaty - Niedziela 18 stycznia godzina 10:30 Studio Ballet Colette Armand. 
 UWAGA! Żebyście się zbyt szybko nie napalali! ;p Warsztaty kosztują. Za dwie godziny lekcji tańca z Rodrigo zapłacimy 40 euro od osoby. Czyli - jeśli jeszcze nie zapomniałam całkiem lekcji ;p - razy 4 a więc na złotówki to będzie 160 zł. Tak? Dobrze? Hmmmm.... Po 8 godzinach w szkole naprawdę mam dość :P 



 Niestety, pospieszyłam się z dodaniem tego posta, bowiem informacji jest bardzo niewiele, tyle, co kot napłakał. Ale coś jest. Zastanawia mnie, czy Rodrigo do tego czasu będzie musiał nauczyć się kilku zwrotów po Francusku, bowiem jakoś musi się porozumiewać z V-lovers. Nauczenie się kilku zwrotów wydaje mi się na obecną chwilę najbardziej prawdopodobne, ale zauważmy, że nikt się nie odzywa w tej sprawie. Dlatego nie wiem, jak Rodrigo będzie się porozumiewał z małymi V-lovers.... jestem tez ciekawa, jak pójdą mu warsztaty, ponieważ sama nie wiem, jak tańczy, Na ekranie to zupełnie coś innego. Czy potrafi dobrze nauczyć innych tańczyć? Dlaczego wybrali akurat jego? Na to musimy jeszcze poczekać. 


Szkoda, że nie w Polsce? Wybralibyście się, gdyby nie było to setki kilometrów stąd? 

Kasia :) 

3 komentarze:

  1. Myślę że jeśli ktoś lubi tańczyć to warto

    OdpowiedzUsuń
  2. https://m.facebook.com/profile.php?id=572855996178765 Hej mam stronę o violettcie na fb.Możecie mi napisać co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś mi podać link na przykład na asku? Bo tutaj nie można kopiować ;)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**