poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Książki Violetty już niedługo w Polsce !

Za kulisami. Violetta - DisneyJuż niedługo w Polsce pojawią się trzy książki.

"Violetta za kulisami"

W książce znajdziecie:
* ciekawostki o bohaterach serialu oraz odtwórców ich roli
* mnóstwo zdjęć z planu i nie tylko
* quizy, łamigłówki itp.
  Książkę będziecie mogły nabyć w Empiku, Smyku i innych dobrych księgarniach i sklepach z zabawkami. Jej cena to uwaga! aż 40zł. Premiera książki nadejdzie już 11 września. Przedział wiekowy to 8-14 lat.  Książka wyjdzie na półki sklepowe od wydawnictwa Egmont.
OPISNajlepszy przewodnik po serialu Disney Channel – „Violetta”. Ciekawostki o bohaterach i grających ich aktorach, łamigłówki, quizy, czyli mnóstwo zabawy dla wszystkich wielbicieli Violetty i jej przygód. 




"Violetta rozdarte serce"

Jest to czysta opowieść o samej Violettcie, przedstawiona w formie książki, z jedną różnicą- w tejże książce są opisane bardziej szczegółowo jej rozterki sercowe między Leonem a Tomasem. Jej cena to również ok 40zł, wiec też nie tak w cale mało. Książkę będziecie mogli/ły nabyć również w Empiku i Smyku już od 11 września!


OPISZaledwie kilka tygodni temu przyjechałam do Buenos Aires, a moje życie zupełnie się zmieniło. Nie dość że zdobyłam nowych przyjaciół, uczę się muzyki i odzyskałam wspomnienia o mamie, to jeszcze zapisałam się do takiej szkoły jak Studio 21, co umożliwiło mi naukę śpiewu, który jest moją wielką pasją. Jednakże moje nowe życie jest bardziej skomplikowane, niż się tego spodziewałam. Mam zamęt w głowie od tych wszystkich awantur w domu, zadań w Studiu i rozterek w sercu rozdartym między Tomasem a Leonem. 



"Violetta w moim świecie"

Książka opiera się na podobnej zasadzie co jej poprzedniczka "Rozdare serce", tylko w niej opisano bardziej szczegółowo jej życie rodzinne. Cena to również  ok 40zł, a nabyć ją można będzie w Emipku i Smyku od 11 września.


OPIS: Nazywam się Violetta Castillo i mam prawie szesnaście lat. Ze względu na pracę mojego ojca całe życie podróżowałam z jednego końca świata na drugi. Nigdy nie zostałam w jednym miejscu na tyle długo, aby zdobyć przyjaciół i wieść normalne życie. Ale teraz, kiedy wróciliśmy do Buenos Aires, wszystko się zmieni! Przeczuwam, że zdarzy się wiele ekscytujących rzeczy i kto wie, może pewnego dnia spełni się moje marzenie i zostanę słynną piosenkarką, tak jak moja mama.





Olaa ♥

Źródło: http://violettapl.blogspot.com/


Aleeee supeeeeeer !!!
Cieszycie się, bo ja bardzo ! :)

3 komentarze:

  1. Na pewno kupię sobie książkę pt. "Rozdarte serce"
    Zapraszam do mnie:
    http://violainnahistoria.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zastanowic czy po 1 nie jestem za stara i po 2 czy opłaca się wydac na taką książkę 40 zł. Zobaczę ile ma stron i czy się opłaca za tą cenę. Na pewno zobaczę i byc może kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**