piątek, 30 sierpnia 2013

Wyniki ZGADNIJ KTO TO 2 ! ;D

Hejcia wszystkim !! ;D
Nareszcie znalazłam troche czasu ! ;d hehe

A oto wyniki ZGADNIJ KTO TO 2 ! ;)
Wszyscy odpowiedzieli dobrze, byli to Pablo i Mercedes :D

Ale źle mnie zrozumieliście jak pisałam, że nie będę uznawać np. "to jest Violetta, a na zdjęciu jest Martina i odwrotnie."
Chodziło mi o to, że jak np. teraz był Pablo i Mechi, to nie uznam jeśli ktoś napisze, że to jest Tomas i Ludmiła ;d Nie musicie pisać i tego i tego, wystarczy jedno, ale to poprawne, w tym przypadku poprawne było Pablo i Mercedes, rozumiecie o co mi chodzi ?? bo nie jestem zbyt dobra w tłumaczeniu.. xD hahaha

A to dedyki dla Was:

Dla Natki kolaż, bo odpowiedziała jako pierwsza ;)






Gratuluję wszystkim, bo wszyscy dobrze odpowiedzieli ;D
Olaa ♥

4 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**