piątek, 30 sierpnia 2013

Nominacja do LBA ! ;)

Znowu zostałam nominowana do LBA ! :D
Dziękuję Ci Tubisio Jednorożce ;*
Jeżeli ktoś chciałby odwiedzić bloga jej to wystarczy kliknąć KLIK !


Co to właściwie jest LBA ?

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Moje odpowiedzi:

1. Jaka jest twoja ulubiona postać i dlaczego?
Violetta, a dlaczego to nie wiem xd

2.Czy umiesz grać na jakimś instrumencie? Jak tak to na jakim?
Tak, na gitarze :)

3.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Spotykać się z przyjaciółmi, siedzieć na kompie xd

4.Styl jakiej postaci pasuje do ciebie?
Z Violetty? To chyba żadnej, ponieważ tam prawie wszystkie dziewczyny noszą sukienki, albo spódniczki, a ja wolę spodnie ;p

5.Jakiej postaci najbardziej nie lubisz?
Hmm.. chyba Gregorio...

6.Wolisz pierwszy sezon czy drugi? Dlaczego?
Nie wiem który wolę, bo drugiego jeszcze nie oglądałam xd

7.Wolisz piosenkę Ser Mejor czy Te creo?
Kocham obie, ale bardziej Ser Mejor :)

8.Co robisz w wolnym czasie?
Tak jak już pisałam wyżej spotykam się z przyjaciółmi i siedzę na kompie :D

9.Francesca vs Camilla
Francesca

10.Leonetta czy Tomasetta
Leonetta ♥

11.Czy lubisz Gregorio? Dlaczego?
Nie lubię go. A czemu? Hmm.. denerwuje mnie po prostu i tyle xD


Blogi, które nominuję:



Moje pytania:

1. Lubisz Naty?
2. Ulubiona piosenka z Violetty?
3. Prostujesz włosy? xd
4. Lubisz śpiewać?
5. Ulubiona postać z Violetty?
6. Cami czy Fran?
7. Leon czy Tomas?
8. Ile masz lat?
9. W jakim województwie mieszkasz? 
10. Ulubiony kolor?
11. Malujesz paznokcie? ;p

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację ;*
Olaa ♥


1 komentarz:

  1. Moze odpowiem na te pytania.
    1.Lubie ale za bardzo słucha sie Ludmiły.
    2.Habla si puedes i Ser mejor. Wszystkie piosenki są w sumie fajne.
    3.Nie prostuje.
    4.Troche ale nie wychodzi mi to jakoś super.
    5.Violetta, bo jest najfajniejsza.
    6.Cami, bo kojazy mi się z moją koleżanką
    7.Leon ale Tomasa tez lubie:)
    8.12
    9.W Wielkopolskim
    10.To niebieski.
    11.Rzadko

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**