wtorek, 6 sierpnia 2013

Tini odbiera Martin Fierro 2013 !! ♥

Do nagrody Martín Fierro 2013 w kategorii "Revelación", to znaczy - "Objawienie" nominowana została Martina Stoessel za rolę Violetty.


Tini wygrała w tej kategorii. Na zdjęciu widzimy ją wraz z nagrodą dziękującą rodzinie i swoim fanom.





Tutaj możecie obejrzeć filmik, na którym widzimy reakcję Tini oraz możemy usłyszeć jej podziękowania.



A oto jeszcze kilka innych zdjęć z Martin Fierro:







 Tini jest śliczna, ale uważam, że przesadziła z tym strojem..


Olaa ♥



3 komentarze:

  1. Dziwne buty miała. Naprawdę dziwne! I ten strój. Gage robi z siebie? O.o
    Co do nagrody to fanki się pewnie cieszą ;) Mi to wisi szczerze powiedziawszy. Wolę mojego Severusa Snapea, Toma Riddlea, Lucjusza Malfoya itp xd
    Płakała jak prawie każda gwiazda, która dostaje nagrodę. Nic nowego Tini :D
    Co prawda, dla niej mógł to być szok. Tak jak Ty mi Ola mówiłaś, ma 16 lat. Młoda jest. A niektórzy aktorzy nie tylko serialów, ale też i filmów dostają jakieś nagrody po np. 10 latach zawodu. Dlatego też gratuluję jej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D
      PS. Tak wogóle to jestem zdziwiona, że tak często wchodzisz na mojego bloga i komentujesz posty, skoro nie lubisz zbytnio Violetty ;p hehehe

      Usuń
    2. Och wchodzę bo lubię czasem poczytać coś nowego ;) A komentuję bo... sama nie wiem. xd

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**