poniedziałek, 14 października 2013

Nominacja do Liebster Blog Award ! ;*

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award !
Bardzo dziękuję Martynie i Karolinie ;**
Oto ich blog: KLIK ;)


Co to właściwie jest LBA ?


,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje odpowiedzi:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Bo uwielbiam serial Violetta i prowadzanie bloga to dla mnie frajda ;d

2. Jak masz na imię?
Ola

3. Ile masz lat?
14

4. Czego nie lubisz w swoim blogu?
Hmm.. za mało osób komentuje xd

5. Z serialu "Violetta" jakie 5 osób lubisz?
Vilu, Fran, Leoś, Cami, Fede ;)

6. Jaki moment z serialu lubisz najbardziej?
Nie wiem xd

7. Wstaw do tego punku jakieś ulubione zdjęcie Martiny:
Nie mam ulubionego, ale to jest jedno z ładniejszych moim zdaniem ;)


8. Pozytywne: Vilu, Leon, Tomas, Fran, Cami, Naty, Fede, Maxi, Luca, Ramallo, Pablo, Napo, Olga, Angie, German, Beto, Andres, Braco
Negatywne: Ludmiła, Gregorio, Jade, Matias

9. Jaka piosenka z "Violetty" najbardziej ci się podoba?
Nwm, bo uwielbiam wszystkie, ale chyba "Ser mejor" i  "Podemos"..

10. Co lubisz w tym serialu najbardziej?
Wszystko ! xd

11. Która postać najlepiej się ubiera?
Hmm.. Naty ma fajny styl,  a z chłopaków to chyba Leon :D

Blogi, które nominuję:

Moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Kogo lubisz najbardziej z serialu "Violetta"?
3. Czy prowadzisz jakiegoś bloga?
4. Ile masz lat?
5. Najbardziej lubisz Tomasa, Leona czy Diego? xd
6. Lubisz Naty?
7. Który chłopak z Violetty jest najładniejszy?
8. Camaila vs Francesca ?
9. Masz zwierzątko?
10. W jakim województwie mieszkasz?
11. Lody vs chipsy ? ;D

Jeszcze raz bardzo dziękuję Martynie i Karolinie
I zapraszam na ich bloga, jest świetny ;**

Olaa ♥

3 komentarze:

  1. super też chciałam tylko nie wiedziałam jak pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie odpowiadać na pytania jakie odpowiesz.
    Więc odpowiem
    1.Mam na imie Zuzia
    2.Uwielbiam Violette
    3.Nie, nie prowadze
    4.Mam 11
    5.León,León♥♥♥♥
    6. Tak,lubie Naty
    7.León,León♥♥♥♥
    8. Franchesca
    9. Dwa pieski
    10.Wielkopolskim
    11. Lody♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**