piątek, 4 października 2013

Wróciłam + piosenki Violetty śpiewane po polsku ! *.*

Witajcie kochani ;*
Dzisiaj wróciłam..
Ktoś pytał dokąd jadę, ale nie mogłam odpisać, bo nie mogłam się wogóle zalogować na swoje konto.. :c 
A więc byłam w Niemczech (może dlatego, że jest to za granicą nie dało się zalogować..)
Również z tego powodu nie dodawałam postów.. :c
Wybaczcie, ale nic nie mogłam zrobić.. ;d
No ale najważniejsze, że już jestem ;D

 A teraz piosenki:
Na YouTube ukazała się kolejna piosenka Violetty po polsku ;D
(Ale się cieszę !! Czekam na kolejne.., jeśli będą to na pewno napiszę o tym na blogu ;D)
Jest to "Habla si puedes", w tłumaczeniu "Mów jeśli możesz" ;)
Jak by ktoś nie wiedział jaka jest pierwsza, to jest to "Te creo", w tłumaczeniu "Wierzę ci" ;d

Tu macie "Wierzę ci" :

A tu "Mów jeśli możesz" :

Według mnie obie piosenki są śliczne ! ;)
Ta dziewczyna ma piękny głos *.*
Na początku tak średnio podobało mi się polskie Te creo..
Ale teraz uważam, że jest prześliczne, tak jak i polskie Habla si puedes ;D

Pozdrawiam
Olaa ♥

5 komentarzy:

  1. Te piosenki są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze nie trafiasz w nuty a po drugie nie mozesz sie z grac z piosenka :( ale teledysk fajny

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe są te piosenki po Polsku. Nie wiedziałam, że te słowa one oznaczają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sie ciesze,że wróciłaś. Te piosenki są piękne nawet po Polsku ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**