wtorek, 15 października 2013

Streszczenie odc.1 sezonu 2 :D

Hej Wam ;*
Macie tu streszczenie 1 odcinka..
Już się nie mogę doczekać poniedziałku, żeby obejrzeć Violettę xd
A Wy ? ;D hehe

fot. Disney

Wakacje minęły. Violetta odbiera Franceskę na lotnisku. Dziewczyny są podekscytowane popularnością grupy. W studio 21 trwają przygotowania do imprezy Yumix. Broadway kaja się przed Camilą, ale ona nie chce go słuchać. Germán próbuje wyznać Angie miłość, jednak brakuje mu odwagi. Andres mówi przyjaciołom, że León postanowił nie iść na wieczorną imprezę. Francesca proponuje, żeby Violetta przekonała go do zmiany zdania. Naty ma żal do Maxiego, że nie odezwał się do niej przez całe lato. Jade umawia się z Germanem, aby prosić go o przebaczenie. Próbuje go namówić, aby do siebie wrócili. Niestety, nieskutecznie. Violetta staje twarzą w twarz z Leonem.


Olaa ♥

9 komentarzy:

  1. ej nie kopiuj ode mnie postów dotyczy to tego posta http://violetta-moje-historie-zaprasza.blogspot.com/2013/10/streszczenie-odc1-sezonu-2.html ludzie ona chce zniszczyć mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie kupiuje twoich postów!! Jej blog jest o Violeccie czyli wszystko co jest z nia związane to dodaje posta. Nie tylko,że ty dodałaś i już nikt nie moze zawiadomić swoich obserwatorów,że to,bo ty musisz jako jedyna mieć post ze streszczeniem!! To tak nie działa!!!

      Usuń
    2. Ty " Violetta " to jesteś śmieszna. Kopiujesz posty od Oli i ode mnie a mówisz na innych, że kopiuje. Weź sie zastanów co Ty robisz, bo twoje zachowanie jest żałosne.
      Radze Ci przestać kopiować.

      Usuń
    3. W pełni się z Tobą zgadzam Kami i dziękuję Tobie i Zuzi ;***
      I "Violetto" ja wzięłam to streszczenie z violetta.novela.pl (jak napisałam pod postem) a nie od ciebie..!

      Usuń
    4. Co jeszcze śmieszniejsze post Oli o streszczeniu pojawił się 15 października,a twój 16. I kto tu od kogo kopiuje?

      Usuń
    5. No właśnie "Violetta", weź się zastanów nad swoim zachowaniem..

      Usuń
  2. Podoba mi się! Widziałam już 1-szy odcinek w kinie. Świetnie było,a u mnie wywiad z Martiną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. RANYYYY JAK JA DAWNO NIE WCHODZILAM NA TWOJEGO ORAZ INNYCH BLOGA ;C TAK DUZO SIE TU ZMIENIŁO :))
    SUPER! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**