sobota, 5 października 2013

Nowe zdjęcie, 100 lat Mechi ! + filmiki xd

Hej Wam ! ;)
Tini wrzuciła na swojego Twittera nowe zdjęcie ^^
Napisała pod nim: "FELIZ CUMPLEAÑOS hermanita mia! Ya 21 pirulos!! Te amo amo y amo infinito!", nie umiem hiszpańskiego, ale tłumacz google przetłumaczył to tak :
"WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO siostra mia! Już 21 pirulos! Kocham cię i kocham cię nieskończoność!" xD
Nie wiem co to jest "pirulos", ale wiem, że dzisiaj Mechi obchodzi swoje 21 urodziny, więc..

♥♥ 100 LAT Mechi !!! ♥♥

♥♥♥

A tu macie filmik ;)

Szkoda tylko, że nic nie rozumiemy xD hehe

I jeszcze jeden filmik, tym razem przetłumaczony na polski, ale nie da się go dodać, więc macie tu linka: 
Jest świetny ! ^^

Olaa ♥

6 komentarzy:

  1. Ja nie wiem czy mi się wydaje czy po prostu ty ściągasz z tego bloga, albo on po prostu zrzyna wszystko z ciebie
    http://violetta-moje-historie-zaprasza.blogspot.com/
    Wydaje mi się że ona z ciebie bo jak patrzę na daty to ty posty masz dodane szybciej. Musisz jej to powiedzieć!Tak nie może być. Ona po prostu powinna zostać zgłoszona...żeby tak słwo w słowo od kogoś ściągać?! RADZĘ CI COŚ Z TYM ZROBIĆ. Wydaje mi się że dobrze zrobiłam że ci o tym mówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już o tym wiedziałam, ale dzięki ;) Ona kopiuje wszystko ode mnie ! Ja już jej pisałam w komie, ale widać, że ona sobie z tego nic nie robi i zrzyna dalej ! Jak ona mnie denerwuje i tak jak mówisz (nawet jej to napisałam) kopiuje słowo w słowo ! Ma nawet taką samą nazwę bloga, nagłówek i te obrazki po prawej stronie (sama je robiłam) !! Co ja mam zrobić, żeby ona przestała ?!

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**