czwartek, 4 grudnia 2014

Koniec okresu próbnego. Kto idzie dalej??

Nie chcę, abym tym postem kogoś uraziła. Chcę tylko, aby blog się rozwijał, szedł ku lepszemu... Nie stanął w miejscu jak to było już wiele razy. To zawieszanie, odchodzenie.... Ale ufam, że po mojej dzisiejszej (trudnej) decyzji nie dojdzie więcej do takich sytuacji...




 Naprawdę nie chce przedłużać, ale powiem szybciutko: zarówno Michał jak i Dominika piszą świetnie. ich posty miło się czyta, są na bieżąco. Nie ukrywam- Michał pisze rzadko, ale może kiedyś się poprawi! Posty Dominiki są mniej przejrzyste niż te napisane przez Michała- ale już niebawem! naprawdę- ta decyzja nie jest "bo był lepszy" poziom jest bardzo wyrównany. Dlatego zdecydowałam, że..... 

Dalej zostaje ze mną....... DOMINIKA! -ale czytajcie dalej KONIECZNIE!!! 

Dominika- pisze ciekawe posty- przede wszystkim prawie codziennie. Zawsze o jakiś nowych informacjach. Nie kopiuje z blogów, wszystkie posty są napisane jej rękami. 
Co mnie jeszcze urzekło? - jej pracowitość!!!

Dalej zostaje ze mną.... MICHAŁ!

Michał- wprawdzie rzadko dodaje posty ale za to są one długie, zawierają wiele ciekawych informacji i są pięknie i przejrzyście napisane. Podejmę ryzyko- oduczę go pisania tak rzadko! Niedługo będzie pisał o wiele częściej- mam nadzieję ;) Jeśli nie- sorry, będzie musiał odejść. 


Pogubiliście się? Przyznam- napisałam ten post tak brzydko, ale tylko po to, aby utrzymać Was w niepewności do końca. 

Dalej przechodzi DOMINIKA!!!
Ale Michał też :PPP 

Oboje są wspaniali- oboje zastają. Blogu przyda się większa pomoc. Odświeżyłam go już trochę, zaraz skończę zakładkę "bohaterowie" z trzeciego sezonu... Brakuje tylko rąk do pracy. i ja własnie te ręce "kupuję" ;) 


GRATULACJE! MICHALE, DOMINIKO- JESTEŚCIE ADMINISTRATORAMI BLOGA WSZYSTKOOVIOLETTA.BLOGSPOT.COM !!!!!!!!!

uszczęśliwieni? ;) 

kasia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**