wtorek, 17 września 2013

2 plakaty w Fun Clubie ;D

Hejka ! ;p
Wczoraj kupiłam sobie Fun Club..
Temat, który może Was zainteresować to "Jak zdobyłem pewność siebie!" - mówi Jorge.. ;D

Znajdują się w nim również 2 plakaty: jeden z Jorgiem, a drugi z Tini ! ;D
To już mój trzeci z Jorgiem ! ;d
A z Tini to mam ich dużo.. ;p hahah

Niestety Jorge jest formatu A4

A Tini A5... ;D

Przepraszam, że są odwrócone, ale robiłam telefonem, a na laptopie nie chce mi się ich odwracać, bo on trochę zamula i zajmuje mi to trochę dużo czsu xD heheh

I jeszcze wybaczcie mi, że w jeden dzień dodaję tyle postów na raz, a potem np. przez 3 dni nic nie dodaję, ale wiecie, że nie mam teraz za bardzo czasu, bo jest szkoła, więc.. ;p

Pozdrawiam ;)
Olaa ♥

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupie sobie Fun Club'a tylko aby miec te plakaty

    OdpowiedzUsuń
  3. MUSZE SOBIE KUPIC FUN CLUBA! ♥ Ahaa i Olu przepraszam, że nie komentowałam twoich postów, ale miałam szlaban ;/ I w ogole nie moglam wchodzic na blogi ;/ A teraz widze ze troche sie uzbieralo tych wpisów i nie chce mi sie, a nawet nie moge tego nadrobic, bo jest szkoła ;/ PRZEPRASZAM :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic.. ;d I wiem, że miałaś szlaban, bo czytałam twojego posta xD
      I doskonale Cię rozumiem, bo ja sama nie mam teraz za bardzo czasu, żeby wchodzić na wszystkie blogi codziennie, a tym bardziej, żeby każdy post komentować xD
      Nawet dodałam posta z przeprosinami na ten temat ;d hehe

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**