piątek, 6 września 2013

Szkoła...

Hejka ! ;)
Chciałam Wam powiedzieć, że dlatego, że zaczęła się już szkoła to będę dodawała rzadziej posty, pewnie nawet nie będę miała czasu, żeby dodawać posty codziennie..
Jestem już w 2 gimnazjum i będę miała coraz więcej nauki.. a jednocześnie mniej czasu..
W wakacje miałam pełno czasu, ale teraz trzeba się uczyć... xd
Nie będę też tak często odwiedzała i komentowała waszych blogów, ale obiecuję, że postaram się zaglądać do Was jak najczęściej ;)
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie, bo w końcu sami chodzicie do szkoły i wiecie jak to jest xd

A w każdy weekend (chyba, że zapomnę xD) będę dodawała ZGADNIJ KTO TO ;)
PS. Jeśli zapomnę to przypomnijcie mi w komentarzu xD haha

Pozdrawiam wszystkich i życzę samych dobrych ocen  ;)
Olaa ♥

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**