sobota, 21 września 2013

Polecam bloga Maji + wykreślanka ;)

Hej !
Chciałabym Wam polecić bloga Maji, w który włożyła wiele pracy, ale niestety ma bardzo mało obserwatorów.. :c
Więc zapraszam na jej bloga, bo jest naprawde świetny !! ;D
Oto on: (KLIKNIJ ! ! ) ;d
Myślę, że Maja bardzo by się ucieszyła, gdyby przybyło jej kilku obserwatorów ;D
Zresztą to ja to wiem, a nie myślę xD Bo ja sama pomimo to, że mam już 29 obserwatorów, jak dojdzie ktoś nowy to szaleje z radości xD hahahahah
A więc jeszcze raz zapraszam na bloga Maji ;D


A teraz czas na kolejny etap wykreślanki ;D
Odpada:  4-czyi Naty, 13-czyli Napo i 16-ale nie wiem kto to xD
Zostali nam jeszcze: Angie, Violetta, Camila, Fransecsa, Braco (chyba xD), Pablo i Maria.. :)
Kto ma odpaść teraz ?? ;)


Olaa ♥

14 komentarzy:

  1. Zajże na tego bloga :)
    Odpada 21 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oluu kochana jesteś, że udostępniłaś jej bloga ;*
    Polece jej twojego bloga
    28 ;)

    PS. GDZIE MÓJ LEOŚ?! PYTAM SIĘ! OLAA JAK MOGŁAŚ DO TEGO DOPUŚCIĆ!? ŁEEEEEEEEEEEE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co i dziękuję ;*
      Niestety twój Leoś odpadł zaraz na początku ;(
      Ja też nie wiem jak do tego doszło.. xD

      Usuń
    2. Ymm... Nie żeby coś, ale to mój Leoś <3
      Natt

      Usuń
  3. Hej, mogłabyś polecic też mojego bloga? Pls *.* Chcesz linka?
    Natt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wogóle to zostaniesz obserwatorką mojego bloga ?? ;D

      Usuń
    2. Przepraszam ;3 Obserwuję z innego konta: Natalcia Motyczyńska
      To założyłam niedawno i nie chciało mi się na razie nic robić xd Ale już zaraz będę i z tego obserwować :*

      Natt

      Usuń
  4. Zapraszam na leonettablogtiniverdas.blogspot.com/‎

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**