poniedziałek, 16 września 2013

Czy Tini ma tatuaż ?


Hej Wam !
Ostatnio na Twitterze Tini pojawiło się nowe zdjęcie, oto ono:




Jak widzicie Tini ma na nim tatuaż :)
Jest to napis: "All you need is love", czyli "Wszystko czego potrzebujesz to miłość".
Jak myślicie, czy jest prawdziwy, czy to henna ?
Bo ja myślę, że jest z henny.

Znalazłam jeszcze jedno zdjęcie, ale to już nie jest z Twittera xd



Nie wiem czy wiecie, ale Tini ma taki sam napis u siebie w pokoju na ścianie (przynajmniej tak słyszałam, że to w jej pokoju, ale pewności nie mam xD) hahaha xD





Aa.. i jeszcze co do ceny TYCH książek to nie kosztują one 40, tylko 15 zł.
Dzisiaj byłam w księgarni zapytać i się potwierdziło xd heheh

Olaa ♥

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**