wtorek, 10 września 2013

ZGADNIJ KTO TO 3 ;)

Hejciaa ! xd
Wiem, że pisałam Wam, że ZGADNIJ KTO TO będę w weekendy, ale teraz byłam u babci na kilka dni i nie miałam tam dostępu do internetu.. Znaczy się miałam, ale nie mogłam się połączyć z wi-fi.. :c
Więc dzisiaj dodaje spóźnione ZGADNIJ KTO TO ! ;D

Zasady takie jak zawsze: Pierwsza osoba, która odpowie dobrze dostaje kolaż,
a reszta dedyki ;D

!! PAMIĘTAJCIE !! xD
Napiszcie z kim chcecie dedyki/kolaż ;)

A to wasza zagadka, życzę powodzenia ;d


Olaa ♥

10 komentarzy:

  1. Candelaria Molfese :)
    z Fran i Marco bym prosiła ;)(jeśli to dobrze)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle,że to Candelaria Molfese
    Ja jeżeli będzie dobrze chcialabym mieć z Leonem i Martiną

    OdpowiedzUsuń
  3. Camilla, nie dodawaj tytułów, bo widać nazwę, więc nikt nie powinien wygrać, bo tam nic nie widać i niemożliwe jest zgadniecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jaką nazwę widać ? Bo nie rozumiem za bardzo...

      Usuń
    2. Ja to zdjęcie widziałam wcześniej ,więc....

      Usuń
    3. No ok.. ale co to ma wspólnego z tytułem i nazwą, bo ja nadal nie rozumiem.. xD

      Usuń
    4. Jak zapisujesz zdjęcie to piszesz tytuł. Jak je dajesz na bloga, a nie masz zablokowania kopiowania, to jak ktoś naciska prawy przycisk i "zapisz jako" to wyświetla się ta nazwa. Zawsze to sprawdzam, bo czasami ludzie tak oszukują.

      Usuń
    5. Aha.. Już rozumiem..
      To teraz będę zmieniać nazwy, żeby nikt tak nie oszukiwał :)

      Usuń
  4. Candelaria Molfese :) Jeśli mam dobrze to poproszę dedyk z Violettą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**