poniedziałek, 27 października 2014

I ♥ Violetta!

 Miałam zamiar Wam o tym napisać jeszcze przed zawieszeniem bloga jednak niestety nie dało rady. Na szczęście wróciłam, bardzo się z tego ciesze, pisanie sprawia mi wielką przyjemność! Dziś opowiem Wam trochę o nowym  10/11 minutowym serialu o Violetcie!

Czyli..... I ♥ VIOLETTA!






 Jak mówiłam są to krótkie odcinki o trzech dziewczynach- Wiktorii, Soni i Sylwii. Możemy w nich zobaczyć urywki z drugiego sezonu, które lubią dziewczyny i posłuchać wywiadu z... JUSTYNĄ BOJCZUK!


Kliknij i obejrzyj


 Wszystkie dziewczyny mówią trochę o sobie. Twierdzą, że bardzo się różnią. mają 11, 15 i 17 lat. I to chyba jedyna różnica, lecz one twierdzą inaczej ;D Wszystkie lubią śpiew i taniec. Łączy ich też- oczywiście- miłość do Violetty. W programie wyszły bardzoooo sztucznie, jednak nie można ich winić, ponieważ to ich pierwszy odcinek. Nie było tam też wielu ciekawostek. na szczęście pojawiła się Justyna Bojczuk i opowiedziała o tak ciekawych rzeczach, że można wynagrodzić im te wcześniejsze 8 minut ;) Pojawił się też filmik o trzecim sezonie, niestety, już dawno widnieje on na stronie Disneya.

 


 Nie  mogę powiedzieć "żałuje, że to obejrzałam i straciłam 10 minut swojego życia" ponieważ niektóre rzeczy mi się nawet podobały. Muszą jeszcze spróbować nie być takie sztuczne i stworzą coś naprawdę fajnego.


Co myślicie?


kasia♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**