sobota, 4 października 2014

Zapraszam! + złe wieści ;c

 hej :) Znowu jestem ale mam bardzo złe wieści....




 No więc moja koleżanka nie zgodziła się na pisanie ze mną bloga ponieważ bardzo rzadko wchodzi na komputer. Osoby, które przegrały tamten nabór nie odpowiedziały. Nikt nie zgłosił się do naboru... Sytuacja jest tragiczna....
 W takim razie nic mi nie pozostało do wyboru, jak jedynie chwilowe zawieszenie bloga. Być może za... miesiąc znowu do Was wrócę, ale nic nie obiecuję. Wie, jak to wygląda- jak kolejne blogi z Pingera, usuwane po miesiącu istnienia, ale jednak sytuacja jest zupełnie inna.
 Po prostu nie dam sobie rady. Macie teraz doła? Trudno? Zrozumcie jedno- ja też mam szkołę, obowiązki i kółka zainteresować, nie mam czasu na dodatkowe 2/3 godziny gnicia przed komputerem. Dlaczego odeszła Ola i Agata? Z tych samych powodów. I na nich nie mieliście doła. Dlaczego ze mną ma być inaczej> jestem INNA? Nie taka jak Agata i Ola? jakoś inaczej piszę? Nie rozumiem....
 Mam blog. Inny. O świnkach morskich. Co sobie teraz pomyślicie? Pewno "na ten nie ma czasu a na tamten ma!?!?" więc się wytłumaczę:
na tamten blog poświęcam około 5 minut na post, na ten dwie godziny. O świnkach morskich po prostu WSZYSTKO WIEM i pozostaje mi to napisać, natomiast o Violetcie muszę się doszukiwać w czeluściach internetu drobnego skrawka informacji która pomoże mi w szukaniu dalszych informacji.
Poza tym, na tym blogu muszę się "meldować" codziennie, a tam mogę sobie napisać np. raz na tydzień.
Chyba widzicie, że JEST różnica. Zapraszam Was bardzo serdecznie na ten blog. Zaproście swoich znajomych, rozgłaszajcie, chcę, by moje wypociny czytało jak najwięcej osób, są tam zawarte bardzo dobre informacje oraz przydatne porady. Nie tylko dla posiadaczy lub tych, którzy niedługo mają być posiadaczami świnek morskich! Także dla ciekawskich! Wiele ciekawostek i obserwacji! Naprawdę serdecznie zapraszam!
http://swinkamorska-love.blogspot.com
 Czy nie mam wstydu? Czy mogę się reklamować podczas zawieszania jednego bloga i zapraszać na drugi? TAK ponieważ już widzicie, że JEST różnica! A do tego bloga wrócę! Na pewno wrócę, obiecuję Wam to!!!!


Kasia


http://swinkamorska-love.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Szkoda,że taka jest twoja decyzja.Ale nie miej pretensji,że pod postami nie ma komentarzy czy nikt nie zgłosił się do naboru.Przed tem jak ogłosiłaś swój na każdym blogu,który czytam był nabór,więc ludzie są zatrudnieni.Po za tym wszyscy mamy swoje sprawy.Przecież też mamy szkołę,zajęcia,własne blogi i chcemy mieć coś z wolnego czasu.Lubiłam kiedyś tu zaglądać,ale od jakiegoś czasu posty pojawiały się rzadko więc uznałam,że nie warto.Wybacz ja wszystko rozumiem,ale po co mam tu wchodzić jak za każdym razem jak to robiłam nie ma nic nowego?
    Nie bierz tego do siebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię, ale zrozum, że posty nie mogą pojawiać się codziennie. Wiem, że kto jak kto ale ty to zrozumiesz no właśnie to napisałaś. "Poza tym wszyscy mamy swoje sprawy". Je też je mam! Dlatego właśnie blog zostaje zawieszony...
      Jesteście wspaniali i nie mam Wam niczego za złe. ja też jestem człowiekiem, rozumiem Was.

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**