poniedziałek, 27 października 2014

Roxy czyli tajemnicza postać!

 Witam! Doszły mnie słuchy, że jesteście bardzo ciekawi jeśli chodzi o jedno zdjęcie: kto na nim jest!? Co ona robi!? A co robi Leon!? Co z Violettą? Właśnie na te pytania postaram się dzisiaj odpowiedzieć. ZAPRASZAM!






ROXY!

 Nie ukrywam, że ujawnienie tożsamości tej osoby kosztowało mnie obejrzenia kilku odcinków trzeciego sezonu Violetty, czego do tej pory nie robiłam, gdyż nie lubię oglądać filmów po Hiszpańsku bo części słów (większej części) nie rozumiem. Poza tym... Violetta już za dwa tygodnie! jednak na pewno bardzo mi się opłaciło zobaczyć te odcinki, gdyż dowiedziałam się wielu nowych, interesujących rzeczy. Przede wszystkim tajemnicza osoba przybrała imię Roxy i wraz z blądwłosą przyjaciółką postanowiła szpiegować Leona. Jest to nie kto inny jak..... 

Violetta!

 Było zaskoczenie? ;D U mnie też ;) Nigdy bym się nie spodziewała, że Violetta postanowi założyć perukę i wraz z przyjaciółką.... No właśnie, a kim jest ta przyjaciółka? 


FRAN! 

 Francesca w "jasnych włosach? To również peruka ;D Obie przyjaciółki szpiegowały Leona by sprawdzić, czy nie ma innej dziewczyny. Oczywiście Leon niebawem się połapał między innymi podejrzewał coś, po występie dziewczyn, bo głosów przecież nie mogły one zmienić. 


  



 




 Leon prawdopodobnie będzie darzył Roxi sympatią. Pocałuje ją! A wtedy odkryje prawdę!! Niestety nie mogę Wam powiedzieć nic więcej, ponieważ akurat wtedy odcinek się kończy i.... BAMBARABAMBAMBAAAAAAM! Następuje przerwa w odcinkach! A więc jeszcze długo będziemy trzymani w niepewności. Według mnie to straszne, co może sobie pomyśleć Leon o Vilu! Z kolei ona też nie będzie miała o nim najlepszego zdania wiedząc, że gdyby istniała taka prawdziwa Roxy Leon by ją pokochał. No cóż, to chyba rzeczywiście będzie najciekawszy sezon! :P 


Kasia♥

2 komentarze:

  1. mi sie zdaje że 3 sezon będzie poświęcony Leonettcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scenarzyści nie rozdzielą nam Leonetty w trzecim sezonie, nie są aż takimi potworami ;p A więc tak czy siak na końcu leonetta będzie razem :D

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**