piątek, 21 listopada 2014

Wygraj spotkanie z Martiną Stoessel!

 Cześć :) Dzisiaj dowiedziałam się, że Empik przygotował konkurs w którym do wygrania jest spotkanie z Martiną Stoessel! Dzisiaj nie będzie długiego wstępu, ponieważ znalazłam właśnie regulamin i mam dużo do powiedzenia w rozwinięciu :)

violetta


 Możesz wygrać bilet na koncert Martiny do Paryża. To naprawdę niepowtarzalna okazja! Gdy koleżanka powiedziała mi dwa dni temu "wejdźmy na stronę Empika" odpowiedziałam jej śmiechem jednak opłaciło się, ponieważ teraz znam dokładne szczegóły konkursu podane przez sam Empik.

Zadanie konkursowe
 Rzadko mamy okazję zmierzyć się z takim zadaniem, bowiem organizatorzy zawsze wymagają narysowania czegoś bądź napisania opowiadania, wiersza itp. Tym razem Empik postawi na oryginalność a zadanie brzmi: "napisz, dlaczego właśnie ty masz zobaczyć Violette na żywo". jednak, żeby im... "też się coś dostało", że tak powiem, my musimy coś kupić. oto co napisał Empik:

 Dwupłytowy album zawiera piosenki z debiutanckiej płyty Violetta oraz niepublikowane nowe nagrania.

Wewnątrz płyty unikalny konkurs!

 Kupując edycję kolekcjonerską możesz wygrać zaproszenia na koncert Violetty w Paryżu wraz z przelotem oraz zakwaterowaniem w super  hotelu!

Wystarczy wypełnić kupon, który znajduje się w środku opakowania i wysłać go na adres naszej firmy!
Konkurs dostępny wyłącznie z tą edycją!


 No cóż w moim przypadku na twarzy pojawiło się zażenowanie, gdyż mam już taką płytę a kupon znajduje się tylko w niej, nie żadnej innej. W takim razie jeśli ja kupiłam ją od razu po tym, jak weszła na rynek nie mam kuponu. I mam kupować drugi raz? Trochę bez sensu....


Czas
 Macie czas do 10 stycznia natomiast wyniki poznamy już dzień później.


Dlaczego warto? 
 Po pierwsze- ponieważ bilety na koncerty są strasznie drogie! Znalazłam dla Was ceny biletów i statystycznie- masakra. Ale co ja będę pisała, sami zobaczcie. Tanio? No nie wiem ;p




 Jak widać nie jest  ciekawie ;) O tym zrobię jeszcze post.
 Po drugie- hotel. hotele w Paryżu.... Ceny również są wielkie, ja na przykład nie wyobrażam sobie siebie w hotelu W PARYŻU! to naprawdę gigantyczna okazja....


Weźmiecie udział?

Kasia

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**