piątek, 14 listopada 2014

Zmiany (WAŻNE INFO!!!)

 hej :) Dziś chciałabym wam powiedzieć o pewnych zmianach.
1. Zmienił się Ask blogowy. Teraz jest kompletnie inny. Serdecznie zapraszam :) Przy okazji apeluję- istnieje bezwzględny zakaz kopiowania tła, ponieważ zrobiłam go JA a JA nie wyrażam na to zgody ;D
2. Na dole strony pojawił się link reklamujący blog na którym są robione szaty graficzne dla blogów. (Dokładnie szablo-strefa.blogspot.com). Dla jasności- to nie jest żaden spam 'mojego" lub "mojej koleżanki" blogu. Nie znam osób,które go piszą, a tym bardziej nie jestem to ja. Po prostu jestem zainteresowana 'zamówieniem" na tym blogu nowego tła dla bloga. jednak zapewne niedługo link zniknie. poza tym tło może w ogóle nie zostać zastosowane, ponieważ obecne jest jeszcze "świeże". Zapytałam o zdanie Ole i to ona zdecyduje.

3. Również na dole strony jest ankieta. Ktoś zaznaczył, że jest w stanie pomagać mi na blogu. jeśli dalej to podtrzymuje niech pisze na katka100000@gmail.com. Zachęcam do udziału w ankiecie choć jest prawie nie widoczna bo znajduje się na samym dole ;)

4. Niestety sądzę, że lekcja "liczby" była ostatnią lekcją Hiszpańskiego na blogu. Uczyłeś/aś się systematycznie? Umiesz doskonale lekcje, które znajdują się w zakładce "nauka Hiszpańskiego"? Doskonale!!! Znasz 'podstawy podstaw" ;p Umiesz przywitać się po Hiszpańsku, powiedzieć 'mama", "tata", "wujek", "ciocia" itp. doskonale liczysz do dziesięciu, nazywasz podstawowe części ciała oraz oswajasz się z wymową i niektórymi słówkami czytając list o Annie. To tak, jakbyś znał te wszystkie słowa w Polskim. jak więc to nazwać? No podstawy podstaw :P nie widzę powodu, abym miała dalej Wa uczyć. Przecież nie nauczę Was całego języka Hiszpańskiego! Sama go za dobrze nie umiem! To zajęłoby mi przynajmniej dwa lata :P A więc PRAWDOPODOBNIE więcej lekcji się nie pojawi. A oto ostatnia:





"Proszę" po Hiszpańsku :))


 To chyba tyle....  Lekcja znalazła się już w zakładce ;))

//kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**