poniedziałek, 11 listopada 2013

Ajajajajaj!!

Cześć, przepraszam was bardzo, że tak dawno nie pisałam do was ostatnio cierpię na brak czasu, ale obiecuje naprawdę, że to się zmieni.. 
Dziś chciałam wam pisać, że plotki mówią, że Peter chłopak naszej Tini staje się zazdrosny o Jorga..
Jak mówiłam to są tylko plotki niczym nie potwierdzone...
Wydaje mi się, że to nie może być prawda, bo przecież Jorge ma dziewczynę, z która jest już 4 lata i Peter o tym wie, a wy co o tym myślicie, że to jest prawda czy plotka?? piszcie w komentarzach 


8 komentarzy:

  1. Jorge się oświadczył swojej dziewczynie ;*
    ale to szczegół ;*
    całuję
    MARCELA *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sądzę ,że Tini nie ma chłopaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, jest to potwierdzone w wywiadzie, było co sądzą o ich związku rodzice itp.. wiec myślę, że jest to prawda, że są oni parą aczkolwiek każdy ma swoje zdanie na ten temat

      Usuń
  3. Ja też uważam,ze ona nie ma chłopaka,a jeżeli ma to nie powinien byc on zazdrosny. To napewno plotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego uważasz ze nie ma chłopaka? skoro na internecie jest mnóstwo tego i ich wywiadów, że sa razem szcześliwy, nawet jest filmik. DLaczego mieli by kłamać fanów?

      Usuń
    2. Nie widziałam tych wywiadów.

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**