niedziela, 3 listopada 2013

Wszystko o Tini !

Część dziś chciałam wam napisać wszystko co dotyczy Martiny, a więc zaczynam !! 


Jej ulubiony kolor:
  


Jej ulubiony piosenkarz:



Jej ulubiony film:


Jej ulubieni aktorzy:
  


Jej hobby:
 


ulubione zwierze:
 

ulubione danie:




Teraz informacje, które nie da przekazać się obrazkami, Tini i jej ulunione zdanie ''kiedy życie daje ci cytrynę  to ty z niej zrób lemoniade'', jej największa wada jest duma, największy atut solidarność, ceni najbardziej przyjaciół, 
Waga: 39 kg [waga z 2013r]
Wzrost: 1,60 m [ również 2013r]
Wiek: 16 lat 



Jak podoba wam się notka piszcie w komentarzach ! pozdrawiam, keisha ;*


19 komentarzy:

  1. Hahahaahaa :D Tini lubi małpki i Bibera :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na to wychodzi info czerepane z Hiszpańskiego bloga jakieś dziewczyny zapomniałam napisać o tym w notce, przeprasza..

      Usuń
    2. super i Tini lubi jeszcze kolory : różowy,czerwony i fioletory

      Usuń
    3. Czy możesz się " Kami " pode mnie nie podszywać? Mam już Cie dość. Najpierw kopiujesz posty a teraz nazwę i zdjęcie... Radze Ci przestać, bo wyciągnę konsekwencję.

      Usuń
  2. fiolet już jest a tamtych nie dodawałam kolorów mówię o czerwonym i różowym dlatego ze to nie jest pewną informacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jej ulubione jedzienie? Wiem,że dodałaś ale nie wiem co to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah xd Tini lubi małpki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię te kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. HAHA ;) Jak też kolory i zwierzaki lubię :D Super post. Ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę sie ze sie podoba post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A mogłąś by tak napisac o ALBIE RICO ( NATY ) proszę <333333

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, nie zna koloru a ja znam i co myślisz że wszystko wiesz Edziu Fredku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**