piątek, 22 listopada 2013

OSTATNIE POŻEGNANIE !!

Witam, a zaraz żegnam, postanowiłam odejść z tego bloga ponieważ mam pewne problemy techniczne z tym  blogiem, dlatego też tak dawno do was nie pisałam bo naprawdę musiałam się nieźle namęczyć, żeby wejść na tego bloga, nie znam przyczyn tego naprawdę.

Jest mi bardzo przykro, że muszę ztąd odejść aczkolwiek nie mam innego wyjścia. Bardzo was wszystkich polubiłam fajnie mi się współpracowało z Ola i w ogóle blog jest naprawdę super.

Mam nadzieję, że nie pożegnamy się z do końca, bo będziecie odwiedzać mnie na moim blogu !!!! 

Pozdrawiam wszystkich!!!

Keisha:***

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też tak sądze ale nie mam innego wyjścia nie jest to moja wola. tylko tego ze ciezko mi wchodzi ten blogo...
      Ale zawsze mozesz poczytać moje posty na moim blogu :)

      Usuń
  2. :( Niestety :( Będe tęsknić :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**