poniedziałek, 4 listopada 2013

Streszczenie odc 91 :) Jeeej ! xd

Hej kochani ;*
I jak Wam się podobał dzisiejszy odcinek Violetty? ;)
Bo mi bardzo!
BRIDGIT <3 p="">
Bardzo ją lubię <3 p="">
Oczywiście nie tak bardzo jak aktorów z Vilu xd

A tu macie streszczenie :)
Ludmila rozmawia z Violettą o osobie, która rozpuściła plotkę o imprezie w jej domu. Natalia insynuuje Violetcie, że to sprawka Ludmily, ale ta się wypiera. Diego umawia się z Violettą. Chłopiec, chce prosić dziewczynę, żeby zaczęli od nowa. Zazdrosny o córkę Germán śledzi Violettę. Angie chce odejść z domu. Germán zostaje oskarżony o kradzież. Policja przychodzi do jego domu, aby go aresztować.

Niestety w streszczeniu nie ma nic o Bridgit, ale ja Wam opowiem, jeśli ktoś nie oglądał xd
A więc Antonio zrobił niespodziankę uczniom Studio i zaprosił do Studia Bridgit Mendler :)
Ona zaśpiewała wraz z uczniami Studia swoją piosenkę :D
W sumie to na tyle o Bridgit xd
A Cardozo (czy nie wiem jak to się pisze xd) zakochał się w Oldze ;d
hahah xD







I gify :)










PS. Mam nadzieję, że spodobała Wam się Keisha, bo mi bardzo :D
Moim zdaniem jest świetna :3

Pozderki ;d
Olaa ♥

6 komentarzy:

  1. Keisha bardzo ciekawie pisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie Keishe :D Dla mnie jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, blog jest świetny. Na razie nie jestem zbyt przekonana do serialu, jednak mam nadzieję na polubienie go. Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* I ja również mam nadzieję, że polubisz Violettę ;)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**