sobota, 2 listopada 2013

Buenos días!!

Siemka, jestem Keisha od dziś będę pomagała Oli w prowadzeniu tego bloga gdyż przyjęła mnie przed sekunda do pomocy  z czego się niezmiernie ciesze!! Aby dostać się na bloga musiałam napisać próbną notkę(która zaraz wstawie), po której Ola zdecydowała czy przyjąć mnie czy też nie.



Buenas tardes, grupa 4 chłopców z Beneluxu 'MainStreet' pozstanowiła zaśpiewać piosenkę Tini w języku angielskim.
Orginalny tytuł piosenki to ''en mi mundo'' chłopacy nazwali ją tak samo aczkolwiek zmienili język..
W teledysku umieścili także urywki z filmu Violetty, piosenka wchodzi w ucho i  w obu językach jest bardzo ładna.
Tu możecie przesłuchać i obejżeć *kliknij tu*
Która wersja podoba wam się bardziej ??


Nils Kaller 

Daan Zwierink


Owen Playfaira




Rein van Duivenboden
Obraz w treści 1

o zespole:
Zespół zyskał sławę dzięki przez udział Junior Songfestival 2012, czterem chłopca na początku bardzo trudno pogodzić szkołę i zespół aczkolwiek udało im się  napisać utwór ''zatrzymaj czas'', dzięki tej piosence udało im się wejść do Junior Songfestival zajeli 3 miejsce.



the end.



Mam także nadzieje, że Ola się na mnie nie pogniewa jeśli ogłoszę na jej blogu AKCJE URODZINOWĄ DLA JORGA BLANCO jest ona dla mnie bardzo ważne prowadzę te akcje na moim innym blogu, pokażmy, że pamiętamy o naszym serialowym Leonie !! były już akcje dla Mechi i Diego zróbmy też niespodziankę i jemu.   *kliknij tu, aby wziąć udział w akcji*



keisha;**

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli usuniesz wszystkie skopiowane posty ode mnie i Kami to ja go polecę, ale jeśli tego nie zrobisz to nie polecę go ani ja ani Keisha..

      Usuń
  2. Gratuluje ;)
    Witaj na blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie , że będziesz pisała bloga razem z Olą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :) Mam nadzieje,że będziesz bardzo dobrze prowadzić bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. część, będę robiła wszystko co w mojej mocy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**