środa, 6 listopada 2013

Mercedes Lambre na życzenie!

spełniam życzenie następnego czytelnika! leci Violetta więc się streszczam, kochani ! ;***



MERCEDES LAMBRE!

pochodzenie:


jej zawód:
jeśli ktoś nie wie co to może oznaczać to aktorstwo.


ulubiony kolor:
 


co robiła w dzieciństwie?:


jej hobby:
 



Jak zwykle napisze teraz coś czego nie da się pokazać, bardzo lubi startować na wybiegu jako modelka, urodziła się 5 października 1992r. 
Nie mogłam znaleźć więcej informacji o niej, następna notka będzie o Leonie na życzenie Julii ;) 

PS. przypominam o akcji :) 

keisha;** 

9 komentarzy:

  1. Ale super :) Czekam na informacje o Jorge'u :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mechi urodziła się: 5 października! Znalazłam na jej oficjalnej stronie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację.. Nie zauważyłam tego, ale to nie ja pisałam ten post tylko Keisha. Każdy może się pomylić, prawda? ;D

      Usuń
  3. jaki ma numer telefonu

    OdpowiedzUsuń
  4. mechi urodziła się w Argentynie, a nie w brazylii

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**