środa, 13 listopada 2013

Koncert: Martina Stoessel na sportowo w Meksyku!


Cześć przepraszam, że dawno do was nie pisałam, mam nadzieje że mi wybaczycie tę nieobecność!:)

Zobaczcie…
Wcześniej mogliście zobaczyć jak Martina Stoessel płakała na koncercie w Meksyku. Tymczasem pojawiło się ciekawe zdjęcie, zrobione przed tym show. Na fotce widzimy Martina w koszulce drużyny piłkarskiej tego kraju. Miłe zachowanie gwiazdy!
martina stoessel meksyk Koncert: Martina Stoessel na sportowo w Meksyku! (ZDJĘCIA)


krótko, bo już jest późno a mam tak dużo roboty ! Przepraszam po raz kolejny !! :<<

keisha:**

6 komentarzy:

  1. Zdjęcie mi się nie wyświetla
    ,ale też bardzo zazdroszczę meksykanom.Violetta ma tam dużo swoich fanów i nic dziwnego,że tam przyjechała.
    Mam nadzieję,że odwiedzi Polskę.
    Tini czekamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie widzisz tego zdjecia to kilknij na nie i zobaczysz ;)

      Usuń
  2. Rozumiem Cię, też mam dużo zajęć, bardzo dużo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog !!! Żałuję, że wcześniej go nie znalazłam ! Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**