wtorek, 19 listopada 2013

Martina Stoessel głosem Disney'a

Martina Stoessel głosem Disneya
Klasycznie już filmom animowanym produkcji Disneya przewodzą utwory w wykonaniu gwiazd. Do współpracy przy najnowszym dziele zatytułowanym „Kraina lodu” latynoamerykański Disney zaprosił protagonistkę serialu „Violetta”. Martina Stoessel nagrała utwór pt. „Libre soy” (tłum. Jestem wolna).
W wywiadzie dla Disneya młodziutka gwiazda wyznała, że chwilowe oderwanie się od postaci „Violetty” i wykonanie piosenki jako ona, Martina, sprawiło jej ogromną przyjemność. Co więcej, za jednym razem nagrała nie tylko hiszpańską, ale także włoską wersję tej filmowej ballady. „Kiedy byłam mała, sama wsłuchiwałam się w Disnejowskie piosenki księżniczek, identyfikowałam się z nimi, odczytywałam ich przesłanie. Szansa oraz odpowiedzialność jaką jest przekazanie podobnej wiadomości wszystkim dzieciom, które zobaczą film są czymś niesamowitym” – wyznała z dumą.

Olaa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**