sobota, 9 listopada 2013

Nominacja do LBA !

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award !
Bardzo dziękuję Natalii Blanco ;**
Oto jej blog: http://violetta11mystory.blogspot.com/ - zapraszam na niego ;)


Co to właściwie jest LBA ?

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje odpowiedzi:

1. Jak masz na imię i ile masz lat?
Ola, mam 14 lat :)
2. Dlaczego lubisz serial " Violetta "?
Nie wiem.. tak po prostu go KOCHAM ♥
3. Jaką masz średnią w szkole?
Na koniec roku miałam 4.9 (to było na koniec 1 gimnazjum xd)
4. Czy prowadzenie bloga sprawia ci przyjemność?
Taaak! Wielką! :D
5. Ulubione pary z Violetty? Wymień co najmniej 4 ;D
Leonetta, Naxi, Germangie, Marcesca ;)
6. Styl kogo z "Violetty" podoba ci się najbardziej?
Hmm.. chyba Naty (najbardziej do mnie pasuje xd)
7. Lubisz zwierzęta? 
Taak ♥
8. Co jest twoim największym marzeniem?
M.in. poznać Tini, albo być na jej koncercie ;p
9. Masz jakichś mężów xd ? Jeśli tak, to jakich? Nie muszą być akurat z "Violetty"
Hah xd Leona i Fede xD
10. Masz aska? Jeśli tak, to podaj ;33
Tak, ale to jest blogowy :) http://ask.fm/ollkafasollka493
11. Kogo z Violetty lubisz najbardziej? Dlaczego?
Vilu, nwm dlaczego xd

Blogi, które nominuję:

Moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Czemu postanowiłaś założyć bloga?
4. Czy prowadzenie bloga sprawia ci przyjemność?
5. Czy masz rodzeństwo?
6. Lubisz lody?
7. Daj tu ulubione zdjęcie Tini :)
8. Ulubiona postać z Violetty?
9. Ulubiona piosenka z Violetty?
10. Lubisz Mechi?
11. Masz facebooka? xd

Jeszcze raz bardzo dziękuję Natalii ;** ♥
Pozdrawiam
Olaa ♥

13 komentarzy:

  1. 1. Monika
    2. 12
    3. W sumie to nie wiem. Podobało mi się to ;)
    4. Ogromną ;) Lubię to robić.
    5. Tak 2 siostry ;)
    6.Kto nie lubi ? :D Bardzo !
    7.http://gwiazdunie.pl/martina-stoessel-violetta-ma-nowe-etui-na-telefon-slodka-panda-zdjecia/ Majcie linka ;) hheheh
    8. Naty, León, Ramallo ;**. Wszystkich Kocham Violę, Ludmi, Fran <3
    9. Habla Si Puedes
    10. Jasneee ;**
    11. Mam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś nominowana do Lba na moim blogu mam nadzieje,że wpadniesz ;)
    http://martinastoesselxxx.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można nominować osoby która cię nominowała, a na pytania odpowiadasz na swoim blogu...............

      Usuń
  3. SUPER BLOG WPADNIJ DO MNIE http://wszystkoovioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej jestem Marta z bloga http://fankiserialuvioletta123.blogspot.com
    I mam pytanie, bo prowadzę tego bloga z moją koleżanką Natalią i która z nas ma odpowiedzieć na te pytania ?
    PS. Masz super bloga i obie strasznie dziękujemy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obojętnie która :) Niech odpowie ta, która chce :D
      A co do bloga, to dziękuję :D Jeśli Ci się podoba to zaobserwuj ;p

      Usuń
    2. czy możemy obie odpowiedzieć a jak nie czy możemy się podzielić się się tymi pytaniami

      Usuń
    3. Tak, jeśli chcecie to możecie obie ;)

      Usuń
  5. I co teraz ????
    Przepraszam że tak późno....
    I dzięki dzięki!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**