niedziela, 22 czerwca 2014

Biografia Lodo- Afera

Od kilku tygodni po internecie krąży zapowiedź pewnej książki. Jest to nie byle jaka Chciałabym pozostać w miejscu,  policzyć gwiazdy na niebie, które udało mi się zdobyć, odkrywać kolejne. Moje oczy spoglądają wstecz i za każdym razem widok jest inny. I nowa gwiazda świeci na miejscu starej.książka, albowiem jest to biografia odtwórczyni roli Francesci Lodovici Comello. Już 31 czerwca ma się ona pojawić we włoskich księgarniach.
Napisał ją Sally Blank czyli dziennikarz współpracujący z wieloma gazetami, dla których pisze reportaże w tematyce muzycznej. Nie jest to także jego pierwsza biografia. Napisał ich już dosyć sporo np. o Justinie Bieberze, czy popularnym zespole One Direction.

Pierwsze co rzuca nam się w oczy to zdjęcie naszej Dudu, według mnie niezbyt dobrze wybrane. Hm... zwróćcie uwagę na tło. Z czym nam się ono kojarzy? Z Violettą! Myślę, że Lodo nie chciałaby by tak wyglądała książka o niej, ale w końcu jej nie znam.
 Z drugiej strony możemy zobaczyć tekst kierowany do nas od Dodo:

Chciałabym pozostać w miejscu,  policzyć gwiazdy na niebie, które udało mi się zdobyć, odkrywać kolejne. Moje oczy spoglądają wstecz i za każdym razem widok jest inny. I nowa gwiazda świeci na miejscu starej.


Oszustwo!

Wszystkimi Lodofanaticas wstrząsnęły twitty napisane niedawno przez Lodo:

Tłumaczenie:  Przyjaciele! Wiem, że we Włoszech ma być opublikowana moja nieautoryzowana biografia. Informuję, że nie znam autora, jak i wydawcy


Tłumaczenie:  Nie odpuszczę temu, kto to publikuje, a ja zachęcam, aby nie kupować tej książki!

Jak przeczytałam te twitty byłam zbulwersowana! Nie dość, że biografia została wydana bez jej zgody to jeszcze Sally bezczelnie okłamał czytelników, że wyżej wymienione słowa są od Lodo.
Czekam na wasze zdanie na ten temat.

5 komentarzy:

  1. Żal.pl mi tego gostka ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. No co za...jak tak można!Biedna Lodocica!Niech ten kretyn się odczepi i przeprosi Lodovice bo inaczej dostanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale taki ktoś musi być głupi!!!!!!!!!!!!!!!1111 Serio to jakiś idiota. Dobrze muwisz Sophi niech się lepiej odczepi bo jak nie to dostanie od Vlovers!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uważam, że ten gościu jest jakiś głupi ;////// Masakra. Niech się odczepi od niego, inaczej vlovers mu pokażą -_- ;///////

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**