niedziela, 22 czerwca 2014

Witajcie!

Cześć! Jak pewnie wiecie dziewczyny z redakcji zrobiły nabór, który zakończył się właśnie dziś. Miał trwać trochę dłużej, ale jak sami widzicie i Ola, i Kasia mają teraz różne problemy z blogowaniem. Przechodząc do konkretów. Nabór się skończył a nową redaktorką zostałam ja! To może teraz troszkę o mnie, byście mnie mogli lepiej poznać.
Nazywam się Agata, mam 12 lat... Wam znana będę tak jak i w całym internecie, po prostu Mokito. Kocham język hiszpański! Ubóstwiam! Z tego też powodu w gimnazjum mam zamiar uczęszczać do klasy hiszpańskojęzycznej. Nie wiem co jeszcze mogę dodać. Ach no tak! Oprócz oczywistej rzeczy czyli, że jestem V-Lover, zwę się też dumnie Lodofanaticą, Mechistą (lub Mechiloverką) i Mendie.
Tyle już chyba wystarczy. A jeżeli chcecie się jeszcze czegoś o mnie dowiedzieć pytajcie w komentarzach. Mam nadzieję, że moje posty wam się spodobają i okażę się dobrą redaktorką.

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**