środa, 25 czerwca 2014

Wyjazd..

Cześć.. 
Chciałam Wam powiedzieć, że teraz nie będę mogła dodawać postów. Zbliżają się wakacje i ciągle gdzieś wyjeżdżam.. W tym tygodniu praktycznie wcale mnie nie ma mnie w domu (wczoraj późnym wieczorem wróciłam do domu z dwudniowej wycieczki klasowej, dzisiaj cały dzień mnie nie było, jutro tak samo, w piątek zakończenia roku i cały dzień jestem zajęta ponieważ od razu w pierwszy dzień wakacji (sobota) wyjeżdżam na 2 tygodnie i nie będę miała dostępu do internetu). No więc sami widzicie.. To nie zależy ode mnie :/ Póki co postów ode mnie nie będzie. Ale nie martwcie się.. :) Jest przecież jeszcze Agata i Kasia! :D Myślę, że one w tym czasie będą mogły dodawać posty :)
A jak jak tylko wrócę to poinformuję Was o tym :D



Do zobaczenia! :D
Olaa ♥

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**