niedziela, 22 czerwca 2014

Xabiani i jego muzyczny świat

Dzisiaj napiszę na temat Xabianiego i muzyki, która odgrywa na pewno ważną rolę w jego życiu. Zaprasza do czytania!
Już od dawna mogliśmy zauważyć liczne zdjęcia Xabiego z gitarą bądź perkusją. Na jednym nawet składa swoja gitarę elektryczną. Nie wiem jak wy, ale ja byłam ciekawa co on tam muzykuje, a może i nawet komponuje. Czy to zwykłe granie dla zabawy, czy może coś poważniejszego?

Dokładnie 15.04.2014 r. Xabiani wyjawił nam swoją tajemnicę. Na jego twitterze pojawił się pewien link.

Wchodząc na stronę widzimy, a raczej słyszymy Xabiego śpiewającego cover piosenki legendarnego zespołu The Beatles "Come Together". I wszystko stało się prostsze. Xabi wziął się za muzykę. Póki co to małe covery, ale myślę, że nie długo może otrzymamy jakieś wieści o własnej piosence. Na pewno Xabiani wie co chce robić dalej w życiu i to najważniejsze. 
Przechodząc do piosenki. Mi osobiście jego wersja się nie podoba. Ma trochę zbyt delikatny głos, ale to moje zdanie.
A tu maci oryginalną wersje wyżej wymienionej piosenki:

Przejdźmy do bliższych zdarzeń. Xabi kilkanaście dni temu dodał na twittera link do drugiego coveru. Tym razem jest to "Is This It" zespołu The Strokes.

W tej piosence głos Xabiego dopasowała się trochę lepiej. Zdaje mi się, że czasami słyszę jak fałszuje, ale przynajmniej mamy pewność, że jego głos nie był przerabiany. I znów oryginał dla porównania.

Z kolei 3 cover pojawił się już dzień po ostatnim. Z tych wszystkich to moja ulubiona piosenka. Albowiem jest to "Use Somebody" zespołu Kings of Leon.

Ach... nie mam słów. Xabiani świetnie to zaśpiewał. A teraz wersja autorskiego zespołu, byście mogli stwierdzić kto lepiej wykonał tą piosenkę.

To był ostatni cover udostępniony przez Xabiego. Byście mogli śledzić dalsze jego muzyczne poczynania podaję wam link do jego konta na soundcloud.com

Jeżeli weszliście to widzicie, że mamy tam jeszcze dwa utwory "Introduccion" i "Mannish Boy". 
Jednak nie są one takie jak reszta. Są to jedynie wydania instrumentalne, możemy usłyszeć jak chłopak radzi sobie na instrumentach. Według mnie Xabiani bardzo dobrze gra zarówno na gitarze jak i na perkusji. Sądzę, że czeka go wielka kariera muzyczna . Jeżeli nie wokalisty to gitarzysty albo perkusisty.
A wy jak myślicie? Xabi ma szansę na wydanie płyty? Kupilibyście ją? 




1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**