poniedziałek, 30 czerwca 2014

LEONETTA POLECI BALONEM!!! [Violetta 3]

 Podobno Agata Wa mam.... nie wiem, czy mogę zdradzić, ale zajmuje się trzecim sezonem... ;) Ale nie wytrzymałam, gdy zobaczyłam ten filmik od razu wiedziałam, że MUSZĘ go dodać! ;D Przepraszam Agatę, jeśli zabieram jej materiały :P
 Z ciekawości obejrzałam jedno promo z Violetta3. Zaciekawiło mnie i obejrzałam kolejne. W końcu natknęłam się na napis "promo Leonetta". Od razu wiedziałam, że to będzie ciekawe, ale nigdy bym się niespodziewanie, że Leon da Violetcie z okazji..... Zapraszam do czytania ;P




 Nie wiemy, kiedy Violetta dokładnie ma urodziny, ale wiemy, że je ma... ;p (nie wiedziałam, jak zacząć ;)). Dostaje najrozmaitsze prezenty, ale żadnych od Leona. Chłopak najwyraźniej postanowił to zmienić. 
 W (najprawdopodobniej) dzień urodzin Violetty Leon przychodzi do niej (nie wiemy, czy do domu, ale z logicznego punktu widzenia tak. Przecież w dniu urodzin NAJCZĘŚCIEJ nie spaceruje się po parku itp. tylko siedzi w domu z rodzinką ;D). Zabiera ją ze sobą, a gdy są na miejscu chłopak zasłania jej oczy. Niespodzianką okazuje się lot balonem. "Na górze" Leon wręcza Vilu gitarę. Dziewczyna jest bardzo zadowolona z prezentu. Przez kilka sekund widzimy tańczącą parę, czyli będą śpiewali. to było do przewidzenia ;) Pokażę Wam dwa filmiki, jeden w troszkę gorszej jakości.:




Screeny (z drugiego filmiku) 






























 Wiem, że jest ich stanowczo za dużo, ale wszystkie sceny były genialne i chciałam je Wam pokazać ;)
 Ja sądzę, że taki lot balonem jest BARDZO romantyczny, i moje obawy, że Leon da Vilu tylko babeczkę na urodziny (tylko ona była przedstawione w Scegli Tu) zniknęły, całe szczęście ;D
 Zauważyliście, jak była ubrana Violetta? Nie można jej nawet porównywać do tamtej dziewczyny z pierwszego sezonu...:



 Ale jej nie tylko dlatego nie porównuje się do dawnej Violetty. Charakter zrobił swoje... Ale to już nie w tym poście ;)

 Przypominam, ze zmieniłam nazwę i podpis, ale ciągle to ja, ciasteczkowa ;)

 L ♥


3 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**