piątek, 13 czerwca 2014

Prace konkursowe

Hej :) Ostatnio prosiłyście nas, żebyśmy zamieściły tu wszystkie prace. Więc postanowiłam się za to zabrać, jednakże pokażę je:
-bez danych osobowych, takich jak imię, nazwisko czy wiek
-TYLKO wygrane prace
-w przypadkowej kolejności
-bez podania nicku osoby, która napisała daną pracę
-bez poprawiania błędów ortograficznych
Sądzę, że tak będzie odpowiednio, ponieważ nie pytałam o zdanie laureatek. Jeśli miałyby one jakiś problem z zamieszczeniem pracy na blogu, możecie się do mnie zgłosić, w internecie jestem prawie wszędzie ;P Ale bez dalszych wstępów: zapraszam do czytania :)

Najpierw ZWYCIĘSKA praca ;)

Chciałabym wygrać plakat Lodovici nie tylko, dlatego by zapełnić swoją pustą ściankę, ale także też by każdego dnia gdy wstaje i wtedy gdy kładę się spać spojrzeć przez chwilę na Lodo i pomyśleć, że jeśli ja będę ciężko pracowała, ćwiczyła i wierzyła w swoje możliwości to moje marzenia też się spełnią. Lodovica jest przykładem, że przy wysiłku i jednym celu można osiągnąć wszystko. Piosenkarka wydała swoją płytę (choć jej nie mam, bo zbieram na wersję deluxe), oraz ma wiele fanów, do których odpisuje, podaje dalej ich zdjęcia i inne świetne rzeczy. Nasz kraj często komentuje. Chce do nas przyjechać i jeśli w Warszawie będzie jej koncert to nie poddam się i będę się starać by ją zobaczyć, usłyszeć na żywo, dostać autograf i zrobić z nią fotkę. Będę w to wierzyła...staram się wierzyć i mam nadzieję, że dobrze napisałam powód dlaczego chcę wygrać plakat. W skrócie...kocham ją ♥

II

Lodovica to jedna z moich ulubionych piosenkarek i aktorek. Uwielbiam ją za wszystko. Jest miła,sympatyczna,przyjacielska, a przede wszystkim jest sobą. Nie robi z siebie nie wiadomo jakiej gwiazdeczki. Podoba mi się to jak poświęca się muzyce. To ona nauczyła mnie, aby walczyć o swoje marzenia. Poprzez wydanie "Universo" udowodniła, że wszystko jest możliwe. Od zawsze jej marzeniem było właśnie to, co osiągnęła. Udało jej się to wszystko dzięki solidnej pracy i wiary w siebie. Lodovica jest moim wzorem do naśladowania. Jej piosenki same mówią o tym co chce robić w życiu, o tym, że marzenia mogą się spełniać i ona jest właśnie tego dowodem. Gdybym wygrała jej plakat, byłabym bardzo szczęśliwa. Powiesiłabym go sobie nad łóżkiem i codziennie rano wstając, spoglądałabym na Lodo. To dodało by mnie wiary w siebie oraz siły na spełnianie marzeń. 


III

Chciałabym wygrać plakat z Lodovicą ponieważ jestem jej ogromną fanką. Lodo jest niesamowicie ciepłą i pozytywną osobą. Kiedy oglądałam jej TwitCam byłam oczarowana jej niesamowitą energią i pozytywnym nastawieniem. Jest piękną, uroczą i utalentowaną dziewczyną. Wydała świetną płytę, na której znalazły się piękne i różnorodne gatunkowo piosenki o mocnych i wzruszających tekstach. Lodo często powtarza, że warto podążać za swoimi marzeniami i ciężką pracą osiągać to czego pragniemy, za co bardzo ją podziwiam. Dodatkowo Lodo uwielbia swoich fanów i na każdym kroku o tym przypomina. Na TwitCamie pokazywała plakaty i listy, które od nich dostała. Doceniła również starania polskich fanów, często dodaje wpisy przeznaczone specjalnie dla nas, co jest wyjątkowo miłe z jej strony. Lodo jest moją ukochaną idolką i bardzo chciałabym mieć jej plakat w swoim pokoju. 


IV

Śledzę solową karierę Lodo od dłuższego czasu. Szczególnie zaraziła mnie swoim optymizmem podczas twitcamu, gdzie dużo razy pojawiła się słowo Polska. Poza tym uwielbiam jej osobę. Wydaje się być strasznie sympatyczna i skromna. Tym mnie urzekła.
Mając jej plakat zawsze pozostanie mi po niej jakaś pamiątka. Kto wie - może podczas jej koncertu w Polsce zabiorę go i jak mi się uda, to poproszę ją o autograf na wygranym plakacie? Myślę, że byłaby to najpiękniejsza rzecz, która by mnie spotkała.

V

No więc tak....nie bedę się jakoś specjalnie rozpisywać i starać...po prostu będę szczera :) Chciałabym wygrać plakat Lodo, ponieważ ją ubustwiam!!!Uważam, że drzemie w niej wielki talent i potencjał, którego spora część ujawniła się podczas prac do telenoweli "Violetta".Wyróżnia ją emanująca od niej dobra, pozytywna energia i ta rzadko spotykana sympatyczność, która przyciąga wielu ludzi do owej osoby.Jest ona niezwykle pogodna i jej widok rozwesela każdego, kto ma nawet największego doła.Tak widzę Lodo.I mogłabym oglądać ją codziennie, gdyby jej plakat zawisł na ścianie w moim pokoju.

VI


Pięknie śpiewa tańczy komponuje i za to ją kochamy ! W tym Ja :D Gdybym dostała ten plakat od razu po otworzeniu go wieszam w miejsce w pokoju jakie popadnie :) To ze wiem że spotkam Lodovike serialową francesce na koncercie w polsce w przyszłym roku (2015) DAJE MI SZCZĘŚCIE , Jej piosenki są dla mnie inspiracją _ co moge więcej powiedzieć - Lodovika daje mi radość i natchnienie do spełniania dalszych marzeń :D

VII

Chciałabym wygrać plakat, gdyż bardzo lubię Lodo, za jej "styl bycia".  Ma anielski głos, a Ona  po prostu jest IDEALNA! Oczywiście jako jej wielka fanka mam dużo jej plakatów, ale chyba każdy chce, żeby jego kolekcja się powiększała. Moje największe marzenie to pójść na Jej koncert i jakimś cudem dostać jej autograf. 


VIII

Bardzo, ale to bardzo chciałabym wygrać plakat Lodovicy, ponieważ brałam udział już o ten plakat wiele razy, jednak nigdy mi się nie udało. Ale podążam za marzeniami, i mam ciągle nadzieje, że uda mi się go zyskać. Lodo właśnie w swojej płycie Universo przekazuje nam walkę o marzenia i o to co kochamy. Mówi aby nie poddawać się, i aby dążyć z całych sił do wyznaczonego celu. I właśnie w wielu momentach biorę przykład z mojej ukochanej idolki Lodo. " Todo es posible " - " Wszystko jest możliwe " - jej tekst z piosenki, który jest moim motywem przewodnim. Nie poddam się i tak jak Lodo będę walczyła do końca!
Dodam jeszcze, że najbardziej uwielbiam Lodo z całej obsady Violetty, jeśli będzie koncert to pojadę. Moim marzeniem jest ją spotkać, i mieć możliwość posłuchania jej pięknych piosenek na żywo! Będę dążyła do tego celu i marzeń, mimo przeciwności które mogą mnie spotkać po drodze.
Plakat natomiast jest tak piękny, że bardzo bym chciała go do swojego pokoju.

IX

Chciałabym wygrać jej plakat, ponieważ bardzo ją lubię. Uważam za wspaniałą artystkę o wielkim talencie i pięknym głosie. Podziwiam ją za trud, który włożyła w nagranie tak wspaniałej płyty i oddanie fanom, również tym w Polsce. Bardzo lubię też postać Francesci, ponieważ podobnie jak Lodo ma wielki talent i jest świetną przyjaciółką. Krótko mówiąc jestem jej wielką fanką i dlatego bardzo mi zależy.

X

Dlaczego chcę wygrać plakat? Odkąd pojawił się ten serial, bardzo mi się spodobał i codziennie go oglądałam, nawet powtórki! :) Uwielbiam Violettę, a wręcz kocham, mam jej książki, plakaty, wszystkie wycinki z gazet. Tak samo mam z Lodovicą, bo jest najlepszą przyjaciółką Violetty. Dlatego bardzo bym chciała mieć każdy gadżet związany z tym serialem. Mój cały pokój jest obklejony jej plakatami i Violetty plakatami. Naprawdę bardzo ją kocham. Cały czas śpiewam piosenki Violetty i Lodo, na komórce mam wszystkie utwory. Niektóre nawet pobrałam za pieniądze. Kocham je obie <33 

Gratuluję wszystkim, którzy nadesłali prace, były naprawdę piękne :) Przypominam o naborze http://wszystkoovioletta.blogspot.com/2014/06/nabor.html
\
ciasteczkowa:) 

6 komentarzy:

  1. Gratuluje . <3 Mam pytanko: czy skomentujesz moje blogi? Moglybysmy tak na zmiane? <3
    martynia30.blogspot.com
    violettarozdarteserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam Violetta rozdarte serce i bardzo mi się podoba :) Ogólnie oba są świetne i interesujące :D
      ~~ Kasia (nie mogę sie zalogować na Gmail ani pisać postów, dlatego mnie nie ma ;c

      Usuń
  2. Kiedy będzie 'ocena blogów'? Czekam już od świąt Wielkanocnych! Pierwsza w kolejce ja: fioletowyserialvioletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że musisz tyle czekać.. Ale niestety Kasia na jakis czas odchodzi (przed chwilą dodałam posta), a ja nie wiem czy mam czas na czytanie tych blogów, a potem na ocenę ich.. :/ Postaram się zrobić tą "ocenę blogów", ale naprawdę nic Wam nie obiecuję.. :/

      Usuń
    2. Właśnie przeczytałam tego posta i mi smutno z tego powodu! Nie no nie ma co przepraszać, mogę poczekać. Jeśli nie dasz rady trudno. Przecież i tak będę czytać Waszego bloga! Każdy ma własne życie, oprócz bloga... :)

      Usuń
    3. Cieszę się, że to rozumiesz :) <3

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**