niedziela, 29 czerwca 2014

Przeprosiny + zmiana nazwy = bardzo ważne (ocena blogów) PRZECZYTAJCIE, TO BARDZO WAŻNE

 Cześć :D
 Miałam już oooolbrzymi post, którego niechcący usunęłam, więc wszystko zmieniam ;)) No więc: chciałam zrobić ocenę blogów, już ostatnią, dla bloga "Fioletowy serial Violetta" ale mi się skasowało ;) Więc nie chcę robić tego po raz drugi. To zajęło mi prawie dwie godziny, a nie mam zamiaru znów siedzieć do jedenastej w nocy. Muszę jutro rano wstać, więc nie ma mowy.. Także zastąpię tamten post tym, znacznie krótszym i mniej korzystnym dla jednej osoby... Ale po prostu posłuchajcie:
 Na początku bardzo przepraszam "Tośkę", ponieważ czeka na ocenę swojego bloga od Wielkanocy. I czeka na marne ;c
 Wczoraj zastanawiałam się, co z tym zrobić. to tylko jeden post, dlaczego przychodzi mi tak trudno? Przede wszystkim nie ma na niego czasu. I tak siedzę po cztery godziny dziennie i ledwo się wyrabiam. po drugie taki post zajmuje ponad dwie godziny. To tylko wydaje się proste, ale muszę przeczytać dużo postów, potem przejrzeć zakładki, ocenić wygląd, przeczytać komentarze i oczywiście napisać DŁUGIEGO posta. Do tego trzeba naprawdę znać blog, a z większościom podanych linków nie miałam wcześniej do czynienia. To zajmuje 2/3 godziny i odbiera mi czas na robienie czegokolwiek.
 Może Ola lub Agata się tym zajmą. Ja raczej nie. Wiem, to ja obiecałam a teraz zganiam na kogoś robotę. Ale przez najbliższe dwa tygodnie i tak nie będzie moich postów co wiąże się z dalszym czekaniem. Chociaż Oli też nie ma... A nie chcę wciągać w to Agaty, bo i tak ma za dużo zajęć. Więc nie wiem, czy będzie taki post. Raczej nie rób sobie nadziei, Tosiu, chociaż wszystko może się zdarzyć. Na pewno będę się bardzo starała dodać posta :)
 Druga BARDZO WAŻNA SPRAWA... Chwilka, ogłoszenie ;p : 
UWAGA RADZĘ WSZYSTKIM TO PRZECZYTAĆ, BO POTEM BĘDZIECIE PYTAĆ ZDZIWIENI. PRZECZYTAJCIE CHOCIAŻ PIERWSZE ZDANIE.
 Więc możecie zauważyć na blogu posty "Lodo Comello". Gdy na to najedziecie (nie klikajcie) zobaczycie napis "Lodo 'Lodo 4ever' Comello". TO JESTEM JA, KASIA, CIASTECZKOWA, ADMINISTRATORKA I.... Nie wiem, co jeszcze ;D ZMIENIAM TEZ PODPIS na "L <3" czyli taki, jak autograf Dudu (Lodovicy). To ważne, bo potem przeczytacie i nie będziecie wiedzieli, o co chodzi.

 No i chyba tyle.... Jeszcze autograf Lodo:




L <3

6 komentarzy:

  1. Trudno.Życzę Wam abyście dały radę ogarnąć tego bloga! Jest Was już trzy!!! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chym... To je jest takie łatwe ;/ Zrozum, że caly czas zaczynałam, a gdy już prawie był, to cały mi się skasował.... Nie wiedziałam, że tak ci zależy ;/ Dodam go w tym miesiącu, obiecuję :)

      Usuń
    2. Ale nikt Ci przecież nie każe!!! Rozumiem, że to nie jest takie łatwe... nie Twoja wina. :) Wolę czytać Wasze posty z informacjami niż mieć jedną ocenę bloga... :):*

      Usuń
    3. Dzięki, odebrałam to jako sarkazm ;)

      Usuń
    4. To nie był sarkazm. Przyrzekam z ręką na sercu!!!!!

      Usuń
  2. fajna będziesz miała teraz nazwę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**