niedziela, 26 stycznia 2014

Angie śpiewa ;D

Hej :)
Zauważyliście, że ostatnio we Violetcie Angie coraz więcej śpiewa?
Co uważacie o jej głosie?
Bo według mnie Angie śpiewa przecudownie *-*
Uwielbiam jak śpiewa ♥
A według Was Angie ma brzydki, ładny czy cudny głos? :P

Tu śpiewa Veo Veo

Podemos (trochę słaba jakość)


Algo se enciende



Tienes todo


Verte de lejos


Habla si puedes


A tu razem z Germanem i Violą - Algo se enciende


Razem z Violą  i Germanem - En mi mundo



Która piosenka podoba się Wam najbardziej w wykonaniu Angie?
Co myślicie o jej głosie?

Olaa ♥

3 komentarze:

  1. Angie ma śliczny głos♥
    Podobało mi się jak śpiewała "Verte De Lejos" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmiki niestety u mnie nie chcą się otworzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Angie ma piękny głos!Śpiewa tak czysto,i jej wokal ma śliczną barwę.Też zauważyłam,że częściej śpiewa:)W ogóle w tym sezonie jest więcej muzyki,nie?Bardziej podoba mi się głos serialowej Angie niż Jade.Oglądałam video jak śpiewają razem w jakimś programie.Najbardziej w jej wykonaniu lubię "Verte De Lejos" wydaje mi się najbardziej szczere:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**