wtorek, 21 stycznia 2014

operowy głos Jade

Jade Lafontaine (tj. Florencja Benitez) na wszystkich zrobiła wrażenie- zaśpiewała operowo i to po włosku w Violetcie. Playback? Przekonajcie się!








Ten wczorajszy "występ" zrobił wrażenie chyba na każdej oglądającej ten odcinek V-lovers. Wiele z was uważa, że śpiewała  z Playbacku i to przez lektora. Ale to wcale NIE PRAWDA! To był prawdziwy głos naszej Florencji :) :) :)

Filmiki, które wam przedstawię pochodzą opery La Lanufactura Papelera z roku 2004 w Buenos Aires - Florencja miała wtedy 30 lat.



                                       



Tutaj także możecie usłyszeć głos Jade- razem z Angie (Clarą) w U- Mix show- piosenka Veo Veo: 






Jak widzimy aktorka stała się również piosenkarką. Według mnie Jade powinna śpiewać w Violetcie o wiele, wiele częściej, skoro ma taki talent. Wiele z was nie interesuje się wcale jej życiem, ponieważ nie odgrywa tam ważniejszej roli takiej jak Violetta, Leon, Diego, Fran czy Cami itp. Za to ja sądzę, że jej życie jest bardzo ciekawe, czasem nawet ciekawsze od takiego... Jorge ;) Część z was nie wie także o jej wielkiej urodzie, pomimo, że w serialu gra ładnie ubraną i dbająca o siebie dziewczynę. W realu wiele ją łączy z serialową Jade ale też z nią dzieli. Wygląda tak naprawdę o wiele inaczej, a ja bym powiedziała, że także ładniej. Jade to kapryśna i..... nie można powiedzieć, że jest głupia, jednak nie zawsze okazuje swoją inteligencję ;) Florencja natomiast, to miła, pogodna, radosna oraz bardzo MĄDRA dziewczyna, wyglądająca na dużo młodszą niż jest. Ma prawie 40 lat, ja bym jej natomiast dała jakieś 30. Widać, że o siebie dba, tak, jak Jade ;D Jest też bardzo fotogeniczna i... Sami zobaczcie :) 











Ładna? Ładnie śpiewa? Spodziewaliście się tego??


ciasteczkowa:) 




 

2 komentarze:

  1. Wygląda młodziej w realu, a że występowała w operze to tego nie wiedziałam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Florencja jest śliczna <3
    Wiedziałam, że śpiewa w operze, ale w tamtym odcinku pierwszy raz usłyszałam jej głos!
    ŁAŁ !! O_O ---> Tylko tyle mogę powiedzieć xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**