piątek, 10 stycznia 2014

Violetta a Nadzdolni

Kiedyś pisałam bardzo podobny post, Mianowice porównanie Violetty do Austina i Ally.  Tym razem robię post o Nadzdolnych.  

Dlaczego pisze ten post skoro bardzo niedawno był podobny? 
Sprawa jest bardzo prosta: tamten post wywołał w was wiele zdziwienia. Niektórzy pisali własne porównania, inni , że to prawda, te seriale są podobne, inni po prostu się dziwili. Sprawa wywołała w was... można powiedzieć zachwyt, wiele osób to przeczytało i wiele komentowało. W tym poście pokażę wam trochę więcej różnic i podobieństw niż w tamtym. Nie wiem czy wam się spodobają, bo niektóre będą może aż za bardzo wyszczególnione Ale właściwie sądząc po tym, co ktoś wysłał mi na pocztę (przedstawię to w poście) chcecie więcej tego typu porównań. Bardzo zainteresowaliście się porównaniem do Austina i Ally,  postaram się nie pisać tak jak wtedy, bo nie ma sensu pisać o tym samym. Mam nadzieję, że zrozumieliście i nie spotkam się z komentarzami typu "po co piszesz kilka razy to samo!?".

Proszę o niekopiowanie. 

Tak jak w przypadku Austina i Ally fani Nadzdolnych skarżą się o kopiowanie. Nie jest jednak potwierdzone (a przynajmniej JA nie znalazłam takiej informacji) że serial ten jest emitowany w Argentynie. Mimo to pragnę wam pokazać kilka spraw, które łączą seriale, ale też zdecydowanie je od siebie różnią.
 przepraszam za powtarzanie się zdjęć!!!!!!!!!!!!! Nie mogę nic zrobić, usuwam i jest jeszcze gorzej ;/
Seriale są do siebie podobne przez: 

Talent muzyczny głównych bohaterek China oraz Violetta są uzdolnione muzyczne oraz umieją grać na takich instrumentach jak pianino. Chodzą do szkoły muzycznej i mają tak swoich przyjaciół (Violetta- Cami, Fran, Maxi a China Oliwka i Fleczer) oraz wrogów (Violetta- Ludmiła a China- Lexi). Jednak dziewczyny radzą sobie z wrogami i śmiało kroczą  przez życie.










Rodzina  Mimo, że China ma mamę to rzadko pojawia się ona w serialu z czego wnioskujemy, że jest wychowywana przez tatę. mama Violetty umarła i jej opieką również zajmuje się tata. Mimo, że czasami bardzo opiekuńczy, kochają oni swoje córki nad życie i wszystko robią dla ich dobra.









Wygląd tak jak w przypadku Ally wygląd dziewczyn jest bardzo podobny. Włosy... dwukolorowe (:P) China mimo, iż dużo młodsza, wygląda trochę jak Violetta w pierwszym sezonie. Viola nosiła spódniczki i pastelowe kolory, natomiast China już na początku sezonu wyglądało bardzo dojrzale.











Niespełniona miłość w drugim sezonie pojawia się Diego i zakochuje się w Violetcie od pierwszego wejrzenia. Dziewczyna nie jest im zainteresowana uważając go za aroganckiego. Z czasem coś zaczyna się między nimi dziać, ale Violetta ciągle myśli, że to Leon jest tym jedynym. Fleczer kocha Chine. Jednak ona nie odwzajemnia uczucia i często się zakochuje- jednak żaden związek nie trwał dłużej niż kilka odcinków. Nie jest to w 100 % podobne, ale jakieś podobieństwo widać..... .







Gwiazdy w jednym odcinku Violetty gościnnie wystąpiła Britgit Mendler, wielka gwiazda Disneya. A Nadzdolni za gościa mieli równie wielką gwiazdę- Zendaye Coleman.








A teraz to, co znacznie różnie te filmy: 

Wiek China jest młodsza od Violetty. Ma około 14 lat. Violetta natomiast - 17. Jednak obie śpiewają równie dobrze (nie obrażając Violetty).  Na tych zdjęciach to widać:







Instrumenty nie chce obrażać tu Violetty ale China jest bardziej uzdolniona, gra na czterdziestu instrumentach, Violetta natomiast preferuje głównie pianino. Jednak China nie tańczy a Viola tak :)




To by było na tyle, jeśli chodzi o porównania.  

Dlaczego tak krótko o tym co różni seriale? 
Nie mogłam się zbytnio rozpisywać! Przecież chodziło mi tu oto, aby pokazać wam co je łączy a nie dzieli. A wiek i instrumenty to główne przesłanie (wiek trochę mniej) więc musiałam wspomnieć,  iż to jest w filmach zupełnie inne. Gdybym miała szukać wszystkich różnic bardzo bym się rozpisała a wolałam dłużej zająć się tym, co powoduje, że seriale są podobne, bo o to chodziło w tym poście. Mam prośbę do was: nie piszcie, że nie pisałam nic o tym co je dzieli (prawie) a za długo o tym co je łączy, bo post NIE miał być o tym co sprawia, że seriale się kompletnie różnią. Gdybym miała opisywać wszystkie seriale różniące się od Violetty zabrakło by mi życia. Jest ich nieskończenie wiele. Natomiast seriali PODOBNYCH nie jest dużo ale jakieś i ja chciałam wam o nich powiedzieć. Mam nadzieję, że rozumiecie....


Teraz już nie porównania, ale wiadomość pewnej użytkowniczki, która nadesłała mi  na pocztę pewną ciekawą wiadomość i prosiła, o prze edytowanie postu z Austinem i All, aby znalazła się tak ta informacja. Ale pomyślałam, że równie dobrze będzie, jeśli pokaże ją tutaj.

Ciasteczkowo:) Przeczytałam twój post o Austinie i Ally i bardzo mi się spodobał! Rób więcej! Proszę, napisz o tym w tamtym poście, bo chyba można dorobić aktualizację.... Mi się to nie podoba, że seriale są do siebie podobne....  Ale pomyślałam, że poszukam czegoś na ten temat. Co prawda Austin i Ally nie leci w Argentynie, ale można obejrzeć to w internecie PO ANGIELSKU a reżyser Violetty na pewno zna ten język. Dlatego też bardzo możliwe, że oglądał AiA !!  Oby tylko nie ściągał, bo ja kocham ten serial!!!!!!!!!!!!!
Z poważaniem: ANIAAAAAA


Przeczytaliście co prawda o Austinie i Ally ale równie dobrze można to powiedzieć o Nadzdolnych. Nie jest powiedziane, że lecą one w telewizji ALE SĄ W INTERNECIE. Także nie piszcie, ze "nie leci w Argentynie więc to mit" pomyślcie o innych źródłach. Tak szczerze ja też nie wpadłam na to przed Anią ale ona mi to uświadomiła. Nie twierdzę jednak od razu, że Violetta ściągała, tylko podaje wszystkie możliwe wytłumaczenia.

A wy jak sądzicie? Ściągnęła? 
  ciasteczkowa:)

3 komentarze:

  1. NIE! NIE! NIE! I JESZCZE RAZ NIE!
    Moim zdaniem Violetta nie jest z niczego ściągnięta.. To, że są podobne seriale, nie znaczy, że Violetta jest ściągnięta.
    A według mnie Nadzdolni i Violetta nie są do siebie ani trochę podobne. :/ Austin i Ally może tak, bo zauważam wiele podobieństw.. Ale Nadzdolni.... Właśnie to oglądam i nie widzę nic podobnego, zupełnie nic..
    Ale to tylko moje zdanie i każdy może uważać inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden błąd - w serialu China ma 11-13 lat, a Viola 16-17 W realu Tini ma 17, a China ( rocznikowo ) 16
    : )

    Natt ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**